30/4 2010

Också i sista minuten så vill alla vara med en så vi har fått säkert 5 fest erbjudanden bara IDAG!! så vi ska in till stan på en fest sen om vi hinner så ska vi på en annan fest på klubbgärdet sen blire att sova hemma hos mr.love vi ska hem till han en snabb sväng innan det blir stan. :)

ring om det är något, :D
PUSSPUSS

30/4 2010

Hoppas att alla har haft en bra valborgs än så länge vi har då vart på willys sen har vi spelat skip-boo jag nathalie dennis och mr.love då mamma och P kommer hem så ska dem börja grilla och sen ska vi äta sen ska nog jag och mr.love hem till han och vara med miss lite sen ska vi kanske åka in till stan och se på bio eftersom att det är gratis bio på bio 3an från 11-17 år..
men vi får se hur det blir med det vi har inte riktigt löst hur vi ska göra idag det är folk som vill vara med oss men mr.love är inte så säker på om han vill vara med dem men vi får se. :)
jag lär ju skriva mer sen. :)
PUSSPUSS

29/4 2010

Nu har vi vart på stan jag och mari och jenna och mr.love jag köpte tre tröjor och en mascara och sen orkade vi inte stå i kö för att fika så vi for först på ica sen for vi på willys iallafall för att köpa fika och dricka också fikade vi hemma ist...

Nu ska vi gå ut eller något och ta det lugnt, sen kommer dennis och natalie hem vi ska se film....
PUSSPUSS

29/4 2010

Sista dagen i skolan under april månad, vi har naturkunskap just nu så jag är i bibblan för att hitta någon j**la atrikel om typ miljöproblem tror ni det går bra då man letar nee, men då man inte letar så hittar man JÄÄÄÄÄÄMT saker som man inte letar efter.

nu ska jag fortsätta jobba så jag kan gå på rast. :)
PUSSPUSS

28/4 2010

Nu sitter jag och nathalie och tittar på filmen "guess who" med ashton kutcher började se den och den började bra så nu sak vi se den. :) dennis har gått och lagt sig, han var trött och lite less...
aa men nu ska vi iallafall se på den sen blir det att sova för att imorgon äre skola sista dagen innan ledig, GUUUD så skönt att vara ledig igen. Det är bara 6 veckor kvar innan sommarlovet och då är vi ledig två dagar vecka 19 torsdag och fredag pga kristihimmelfärds dag. aja men nu ska vi se på den hära filmen, är så otrevlig då jag sitter vid datorn.
PUSSPUSS GOD NATT!!

28/4 2010

är hemma nu åkte hem med crille, iallafall så ska en tjej komma och titta på sista kattungen idag då dem andra är på karateträningen. Jag har ingen anning om vad vi ska äta till middag idag men kan lugnt säga att jag är gryyyyyymt hungrig iallafall.
Nu ska jag bara chilla ett tag för snart kommer dennis och nathalie hem hit så då ska vi väll hitta på något roligt. :)
PUSSPUSS

28/4 2010

är i biblioteket nu, vi har haft nationella det gick väll bra för at jag är bäst. Jag vill afra hem nu på lunchen för att vi börjar inte om lektion förrens 13.00 men nus ka vi gå och äta nå lunch så får vi se om jag far hem eller inte.
PUSSPUSS

27/4 2010

Nu sitter jag hemma hos mr.love och avfärgar mitt hår vi får se hur det blir, men jag avfärgar bara överhåret för sen ska överhåret färgas brunt så kommer jag ha brunt och svart eftersom att mitt hår får en sån jätte ljus utväxt då jag har svart hr så då blir det brunt överhår så slipper jag den dära värsta utväxten det är bara jobbigt. :P haha

Ifall att det blir dåligt så kommer jag att gå i mössa imorgon kan jag då lätt säga!!
nu ska vi se klart på cougar town först sen ska jag skölja sen ska vi gå och sova har ett nationella imorgon på morgonen i engelska klockan nio... ch igentligen så har vi sovmorgon AAAARG!

PUSSPUSS GOD NATT!

27/4 2010

Nu har vi ätit middag vi åt kyckling med lite kryddor och stekt lök med rotfrukt svamp och feta ost, nu ska vi iallafall åka motorcykel, jag ska till mr.love och dem andra ska på affären. :p har inte åkt mycket motorcykel men det är kul iallafall det vet jag. :)

jag har ganska nyss vart ut och kollat så att min stereo på bilen fungerar och det gör den nu saknas det bara att jag köper en baslåda samt lite andra grejer till bilen tex en wunderbaum eller liknande. :P
jag har ju musiken och allt annat måste bytas däck och tvättas kanske också. :P och har ju redan köpt ny klädsel till sätena som sitter på jag och mr.love ska nog kanske träna lite teori för körkortet idag också. :) för nu blir jag snart tokig om jag inte får köra min bil.
PUSSPUSS

27/4 2010

idag på nationella provet så gjorde jag och crille tillsammans det gick bra vi båda fick G.
jag vet inte om jag talat om att jag köpt art nail, det är ett nagellack med en smal borste så man kan göra olika mönster med den igår hade jag tre prickar på naglarna och idag har jag haft tre ränder så vi får se vad det blir nästa gång, då blir det nog rutmönster. :P

jag kom ganska så nyss hem iallafall och jag kan inte lägga in bilder för kamerakabeln är hemma hos mr.love så han får lov att ta med en imorgon om jag inte ska dit och sova inatt men det tror jag inte men jag ska nog kanske dit ikväll iallafall och då kan jag ju hämta den, så ni kan få se min nya tröja och min nya parfym och kanske lite andra bilder. :p om filmer som jag och mina systrar håller på med vi är nu på våran 5e film och det är 4e året som vi gör det.
Jaja men nu ska jag gå och gosa med mina kattbäbisar medans dem fortfarande är kvar. :D
PUSSPUSS

26/4 2010

Jag är på jätte konstigt humör, vet inte varför eller vad jag känner, sitter och försöker blogga skriva och samtidigt tänka, jag ska gå och se på film nu sen ska jag nog sova och hoppas att jag är på ett annat humör imorgon, just nu är det som att jag är (lycklig, irriterad, arg, besviken, ledsen) jag vet varför jag får många känslor på samma gång men kan inte skriva ut det för alla skulle tycka att jag var psyko.. det enda jag kan säga är att jag vet inte vilka känslor som riktigt är mina!!!

nu ska vi försöka sova iallafall imorgon har jag ett nationella.
PUSSPUSS GOD NATT!


26/4 2010

NU är jag hemma jag nathalie och dennis ska se film vi har två hoppande kattungar i sängen, också ska vi se film.
vi sitter och lyssnar på en lejd låt som heter gnällpipan. :P haha sök det på spotify den är seriöst rolig. :)
PUSSPUSS

26/4 2010

Sitter hos lillasyster nu och hälsar på vi har fikat lite också har jag fått HICKA!!! Jag hatar hicka....
Jag har iallafall köpt en tröja idag från gina tricot biler kommer sen, så nu ska jag vara social med dem som jag är med. :)
PUSSPUSS


26/4 2010

Sitter i skolan på bilden nu ska snart gå en sväng på rast kan inte skriva mer för då kom lärarn... :P
PUSSPUSS

 


25/4 2010

NU sitter jag i min sköööna mjuka säng och har katten i rummet tyvärr så nu då jag lag mig under täcket så måste jag gå och öppna dörren och släcka lampan, jag ser på "smekmånaden" nu också.

jag kan säga att "date night" som jag såg på bio var... AWESOOME måste sägas på det sättet den var jäätte roolig och vi skrattade och skrattade ni borde verkligen se den om ni gör det på bio eller då den kommer ut spelar ingen roll men se den den är värd det. :)
PUSSPUSS GOD NATT!

25/4 2010

NU är jag hemma och har ätit middag grillat idag med. :) mmmm gott.
Vi var ute och åkte bil då vi var med mari, sen efter ett tag så for vi och hämtade upp Jenna också körde vi höger vänster i alla svängar, först från öjebyn och då hamnade vi i stan också fortsatte vi köra höger vänster i alla svängar och då hamnade vi på degeränget sen tillslut med två fuck svängar så kom vi hem till mig. :) ja vi kanske är lite knäppa men det är bra att ha roligt då "lever man ett mer hälsosamt liv och längre..." sägs det ju. :)
nu ikväll så ska jag på bio med dessire och se på "date night" hoppas att den är bra. :)

Alltså jag vet inte vad som är fel med mig, min arm börjar krampa då och då och det så jäääää**a ont, den har gjort det i tre dagar nu så...
iallafall så köpte jag en parfym två nagellack och ett läppstift idag.
Nu ska jag se film med mr.love innan han ska fara hem till sig.
PUSSPUSS
p.s så fort jag hittar kamerakabeln så stoppar jag in bilder.

25/4 2010

Nu är vi med mari, vi ska kanske fara en sväng in till stan.
Nu har mr.love typ nyss vaknat´och jag vaknade för ett bra tag sen.
PUSSPUSS

24/4 2010

Nu sitter jag Crille och mr.love i allrummet hemma och bara mys på jag dricker en cider och dem drick he dem drick.
Vi lyssnar på musik och jag gosar med en bäbis.
Vi har grillat flintastek med gurka champinjoner och gjort sås och potatisknyten. :) det var riiktigt gott kan jag då säga, nu sitter vi bara och funderar på vad vi ska göra för mamma och P är hos P's syster och har trevligt dem också. :)
klockan 23 ska vi se på en film som heter "vacancy" på kanal6. Jag har bara sett tvåan så det ska bli kul att se 1an. :)
PUSSPUSS


24/4 2010

Vi har inte sovit något inatt nu har vi städat klart rummet så vi packar bara det sista vi har bäddat sängen och allt också redan, vi var inte så trötta igår kväll så vi såg på tv och sen har vi sysselsatt och hela natten, vart och pratat i repan (receptionen) med han som jobbat natt, sen har vi sett på tv, vi såg tex jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. och nu ska vi nog gå och äta något innan vi åker med bussen som går om en timme. :) vi får hoppas att vi kan hålla oss vakna ikväll då vi ska vara med dennis, annars skulle vi följa med mamma till P's syster.

aja men nu ska jag inte sitta här och skriva mer för nu ska vi äta så vi kan hålla oss vakna!
PUSSPUSS

23/4 2010

Nu är vi tillbaka på rummet, vi i serveringen slutade 22.10 det tog längre tid än väntat.
nu sitter vi och ser på "disturbia" på 5an.
nu ska vi fortsätta titta sen dammsuga rummet hämta rena sängkläder så vi kan byta imorgon, mr.loves pappa ska hämta upp oss i skellefteå imorgon då vi kommer dit med bussen.
skriver nog inget mer ikväll, så god natt!
PUSSPUSS GOD NATT!

23/4 2010

nu sitter jag och ser på ghost wisperer, jag gillar det programmet.
Nu ska jag alldeles strax börja byta om och gå till jobbet snart, hoppas bara att jag hinner se klart programmet före, dem har ingen info knapp på tv dosan här så jag kan inte se när det slutar så varje gång jag undrar något om tv programmen så måste jag in på internet och kolla på tv.nu
jaja men nu ska jag koncentrera mig på programmet. :)
PUSSPUSS

23/4 2010

NU har vi vart och ätit lunch, oxrullader med potatis och sallad. :)
gott.
Nu ska vi sitta och se lite på tv och göra våra facebooks och sen börjar mr.love jobba klockan 2 och jag börjar 4 idag är våran sista jobbardag sen åker vi hem imorgon bitti så imorgon kommer jag inte att uppdatera förrens jag är hemma eftersom att jag åker buss klockan 8 på morgonen och vi måste byta buss i skellefteå.
jaja men nu ska vi fixa allt vi måste städa hotellrummet också.
PUSSPUSS

[email protected]

22/4 2010

hejsan allihopen, nu har vi slutat duschat, jag har pratat med mamma och med mii. :P hon heter inte mii men nu fick det stå så. :P
vi ska sova och kanske sitta lite på fejjan sen ska vi sova... vi ser nog på "indipendent day" samtidigt som vi ska försöka sova för den går på 6an nu. :)
vi jobbar kväll imorgon det är våran sista kväll här, vi ska försöka ta oss upp till frukost också men det är inte säkert att vi kommer orka kliva upp. :P
haha jaja ..
PUSSPUSS GOD NATT!!!

22/4 2010

Nu ska jag gå tillbaka till jobbet, då jag kommer tillbaka så lägger jag in 90talsklipp och förhoppningsvis så kommer jag att somna som en stock sen så att jag kan ta mig upp imorgon bitti.
PUSSPUSS

22/4 2010

Nu har jag en och en halvtimmes rast jag börjar kvällspasset klockan fyra. jag sitter på rummet nu och kan säga att det har inte vart så värst mycket gäster idag, men det var stopp i avloppet i diskrummet nu i slutet när vi städade, skönt endå att få sitta ett tag visst nog kan jag sitta fram och tillbaka lite då jag jobbar men inte äre så att jag sitter hela tiden.
Men jag känner att jag går mycket, gissa hur jag känner det?? :P
ja fotlukten är inte den härligaste.
men nu ska jag se lite tv och sen bara fortsätta vila fötterna när jag har tid. :P hoppas på att det inte är så mycket gäster ikväll...
PUSSPUSS

21/4 2010

RÖSTA PÅ MITT BIDRAG I "MYSMATCHEN" LÄNKEN ÄR HÄR!!
http://www.olw.se/mysmatchen/?entryId=19110


Vi har slutat och duschat, det var ett jätta gulligt par i restaurangen som lämnade 45kr i dricks till mig, men jag glömde ta det från restaurangen så det fick vara.
Nu ska vi gå till receptionen och bara tare lugnt sen blir det att sova kanske se tv/film eftersom att vi ska upp tidigt imorgon + att vi jobbar ändå tills på kvällen jag kanske får en liten rast att springa och skriva ett blogginlägg mellan 3 och 4 annars jobbar jag ungefär tills klockan 21.00 imorgon kväll ifrån 8.00 på morgonen. men jag kommer nog att kliva upp typ halv åtta efter som att jag vill äta frukost väffla med nutella och vattenmelon + ett rostat bröd med marmelad och ost. mumma.
jä**igt gott det serni.
jaja men nu skla vi till receptionen , sen sova!
PUSSPUSS GOD NATT!

BÄBISSSS

21/4 2010

Nu ska jag snart gå och jobba börjar om 35 minuter så ska iallafall börja byta om och sminka mig, sen gå rjag nog dit lite tidigare än då jag börjar det är lika bra, det är inte värt att bara sitta på rummet om man börjar om typ en kvart då äre ju lika bra att gå dit eller hur? :P

imorgon äre dubbelpanna som gäller shit så jobbigt, men jaja praktik är ju en träning inför arbetslivet, men dock så har jag ingen erfarenhet från arbetslivet från förr utan det här är min första förutom herrgårn som är på skolan med lärare.
jaja men nu ska jag börja byta om.
PUSSPUSS

VILL HA, HAR INTE KÖPT DEM ÄN!!

21/4 2010 - HISSA DISSA

Tyckte det var dags för en hissadissa lista så här har ni en. :P
det är ju fortfarande en provisorisk lista det här senare kommer den bli bättre.


21/4 2010

hejhopp alla gillar snopp. :P
nu sitter/ligger vi och ser på miami ink och vi ska nog gå till restaurangen en sväng också, men mr.love börjar nog två idag så jag måste sitta själv här på rummet och tråååka.
jaja men nu ska vi gå ut i det fina vädret en stund.
PUSSPUSS

20/4 2010

hur många av er börjar störa sig på grupperna som är på facebook som heter "blablabla...blablabla...blablabla..;PPpppPPPpPp"jag tycker att dem börjar blir liiite för mycket...
VAD TYCKER NI??


som jag sagt förut så skriver jag samma datum som det var innan jag somnade därför stämmer det inte överens med datumet som visas nedanför inlägget.
Nu ska vi sova, och se tv. det är ju en dag imorgon också.
PUSSPUSS GOD NATT


meee.

20/4 2010

nu har vi slutat, och jag har fått dricks idag, det var ändå några gäster idag kul så har man lite att göra iaf.
vi fick våra omdömen idag också som vi ska lämna till våra lärare på måndag då vi kommer tillbaka till skolan.
Nu sitter jag och mr.love och tittar på tv.

mr.love ska kanske jobba här i sommar också kul. :D
nu ska jag duscha för jag vill ju inte lukta fotsvett och svett.. :P haha
PUSSPUSS
saknar mina bäbisar:


[email protected]

20/4 2010 - DAGENS 90TALSKLIPP

dags för lite 90talsklipp igen kanske.







[x]-Tintin och Milou
[x]-"Vi rockar fett, åh, Damöb, vi rockar fett! Don grymmaste av grymma som ni nånsin sett..."
[x]-Rädda Joppe "Död eller levande"!!!
[x] smurfhits
[x]-Julens Hjältar och alla andra julkalendrar från förr. Visst var de sjukt mycket bättre då?!
[x]-Eva & Adam!!
[x]-Kalle Stropp och Grodan Boll

VILL DU KONTAKTA MIG OMGÅENDE NÅGOT SÅ, MAILA MIG PÅ [email protected]

20/4 2010

hejhopp allihopa jag har ju inte lagt in någon kontakta mig knapp, men kommer hädanefter att skriva min mailadress längst ner av blogginläggen, :)

Nu sitter jag och tittar på reklam, kul eh nej.
Gud vad skönt det här är. nu är det sista veckan som vi är här uppe visst det har ju vart roligt och allt men det ska bli kul att få vara hemma igen, vara med vänner och allt. jag längtar tills på lördag då vi åker hem, för vi ska stanna tills på lördag eftersom att vi inte for upp hit på påsklovet vi ringde ju dem förstås och pratade med dem, men då ska vi jobba dubbla på torsdag så då blir det dålig uppdatering på torsdag och sen jobbar vi kväll fredag så lördag morgon åker vi hem. :)

PUSSPUSS

p.s jag ska göra en ny sån dära logga.

20/4 2010

sitter på hotellrummet nu mr.love har börjat och då vi var ute i solen så såg vi en larv, det är första larven jag sett i år. jag tog kort på den den var svart och hårig, men tyvärr så har jag glömt min kamerakabel hemma så kan inte lägga in bilden, men lägger in den då jag kommer hem.

och som många i piteå vet så brukar pitetidningen ha årets första larv, fjäril blomma och en massa annat så jag har frågat dem om dem vill ha en av bilderna. :)
jaja men nu ska jag titta vidare på tv.
PUSSPUSS

20/4 2010

Nu sitter jag och mr.love och tittar på sjunde himlen, vi jobbar kväll idag, jag börjar fyra och mr.love börjar tre.
jag hade inte så myche att skriva nu så nu ska vi fortsätta titta på programmet. :P
PUSSPUSS

19/4 2010

hallåjhallåj, nu är vi tillbaka i arvidsjaur nu är det sista veckan sen blir det att få vara hemma vara med vänner och dem man älskar. :)
ioförsig varför skulle man vara med dem man inte älskar? :p haha

vi har vart på frasses och ätit för att vi hann inte äta här på hotellet efter som att vi kom hit typ 40 minuter försent.
jaja men nu ser vi på vänner sen ska vi nog se på film köpte fyra, eller ja sex filmer på coop.
jag köpte följande filmer:
guess who
smekmånaden
tre systrar och en mamma "beacuse i said so"
wedding planer
the heartbreak kid
prinsen & jag

Dem köpte jag men nu ska jag fortsätta se på tv. :)
PUSSPUSS

18/4 2010

Jag och mr.love har vart och handlat och träffat caroline i öjebyn, nu står dennis & mr.love i köket och lagar mat rolf är också här och hälsar på. (han heter inte rolf bara smeknamn)
jag och nathalie sitter och ser på desperate housewifes just nu och gosar med bäbbar. :P
vi ska äta tacos till middag, mmmm jag älskar tacos det är en utav mina favoriträtter.
VAD ÄR ERAN FAVORITRÄTT??
Nu ska vi fortsätta se på det här sen ska vi äta sen kanske caroline och Parre ska komma hit också ska vi nog spela spel. :)
PUSSPUSS

18/4 2010

haha nu sitter jag och nathalie och spelar musik på högsta volym för att pojkarna gjorde det i allrummet också har vi två kattungar här som tycker vi är knäppa.

Vi funderar på att cykla till ok men är inte säkra, dennis ska börja laga mat kring fyra fem tiden så.. :P fast ok är ju inte så långt bort.
men aja nu ska vi fortsätta poppa musik. :)

17/4 2010 - NI FRÅGAR, JAG SVARAR!



anonym: Bor du hemma, och isfl vars är det?
Svar: Jag bor hemma hos min mamma i öjebyn/piteå. :)

anonym: Vad heter alla dina syskon?
svar: Mina två systrar genom min pappa ger jag inte ut namnet på för vet inte om dem vill det.
men mina syskon hos mamma heter i åldersordning äldst till yngst:
Dennis, Oliver, Kevin Celine. Och sen mammas mans barn Amanda, Louise!

anonym: Hur gammal är du och hur gamla är dina syskon?
Svar: Jag är 18 år och mina syskon genom pappa är 15 och 13.
Syskonen hos mamma är 15, 12, 8, 7. mammas mans barn är 15 & 8.

Josse: När har du tänkt komma och sova i stan någon gång? :)
Svar: mest troligen då jag är hemma ifrån arvidsjaur och har tid. :P

FORTSÄTT GÄRNA ATT STÄLLA FRÅGOR SÅ JAG KAN SVARA VARJE DAG. :)
JAG TYCKER BARA ATT DET ÄR ROLIGT ATT SVARA PÅ ERA FRÅGOR.

17/4 2010

Nu har jag kommit hem ifrån bion, filmen var bra men hemsk.
men jag rekomenderar er att gå och se den ifall ni är sugna på det.

Nu sitter vi i min säng och gosar med bäbbarna, dem biter på min datasladd
jag vill och äta på max men P ville inte köra förbi där. aja nu ska vi prata. :P
PUSSPUSS

17/4 2010

Nu sitter jag och natalie och ser på film med två små bäbisar i sängen, jag och mr.love ska på bio ikväll med jenna också den början 9 och vi ska fara in till stan åtta och har inte ens ätit middag än ;S
snart flyttar mina bäbisar. :( jag vill inte att dem ska flytta jag vill ha kvar en...
jaja men nu ska vi fortsätta titta på filmen,
PUSSPUSS

17/4 2010

Har ätit en smörgås till frukost och vart i duschen kan sägha att då jag duschade så hade jag två små söta valpar som stod vid badkars kanten och slickade vatten. :P
dem var så söta, storm stod där typ hela tiden men inte diego.
Ja nu ligger jag och dennis i sängen och drygar, FAAAAAN uraäkta ordvalet men det snöar ju ute, det var ju nu snön skulle försvinna inte komma tillbaka, men vi skyller på ISLAND!!
PUSSPUSS

16/4 2010


anonym x2: vad jobbar du med?, vars jobbar du?
svar: jag har praktik så jobbar inte.
men är inom restaurang just nu.

Jenny: Hur många syskon har du? :) hihi
jag har inga "helsyskon" har bara "halvsyskon" och "låtsassyskon"
Men halvsyskon så har jag 6 stycken och 2 stycen låtsas.
halvsyskonen är 4 st hos mamma och 2 st hos deras mamma, vi har samma pappa.
Sen dem 2 låtsas syskonen så är det mammas mans barn.

GLÖM NU INTE ATT NI FÅR FRÅGA VAD NI VILL SÅ OM NI SEDAN SÖKER SVAR PÅ ERAN FRÅGA SÅ KOMMER DET ATT FINNAS INOM DEN HÄRA KATEGORIN ( LÄSARE FRÅGOR ), OM NI INTE FÅTT SVAR PÅ NÅGON FRÅGA SÅ ÄR DET BARA ATT SKRIVA EN KOMMENTAR OCKSÅ SVARAR JAG SÅ FORT JAG KAN!



16/4 2010

nu har vi vart i ´stan, och vi har ätit på ´thaigarden, jag år pad king gai, det är en kyckling och gott vare.
sen kom mamma och hämtade oss och vi är hos mariell nu. vi funderar på vad vi ska hitta på. uppdaterar sen.
PUSSPUSS

16/4 2010

Nu är vi hemma ifrån arvidjaur, någon som vill hitta på nå så ring;)
Vi åkte med våra lärare hem vi fick sluta klockan ett typ.
nu är det bara en vecka kvar av praktiken sen blir allt som vanligt igen. yeeeay.
Sitter just nu och lyssnar på den hära låten:

aja men nu ska jag försöka få tag på C så ska vi se hure går. :)
PUSSPUSS


15/4 2010

Nu har mr.love slutat och kommit tillbaka så nu kan jag äntligen gå i duschen med han och sen ska vi se på en film och sova, för imorgon så ska vi upp halv åtta och våra lärare kommer hit imorgon också så har vi tur så får vi åka med dem hem.
Det blir samma sak till frukost imorgon igen, kanske tar kort på frukostbuffen imorgon också, :)
PUSSPUSS GOD NATT

15/4 2010

sitter och pratar med T** nu och han hälsar att han är awesome.
jag ska dra en dusch snart också ska jag ner på shell för jag vill ha en varm korv, eller kanske en varmkorv. ;)
ja jag är på flumhumör. :P xD
PUSSPUSS

15/4 2010


FRÅGESTUND!!!!! FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND!
Fråga precis det ni vill veta, och jag kommer att svara helt ärligt, eller ja det beror på vad frågan är, vissa frågor kanske jag inte svarar på men jag kan iallafall svara på dem flesta, så fråga så får ni sen se ifall ni får ett svar! Svaren kommer att hamna under kategorin "Läsares frågor". :D


15/4 2010

Nu har jag jobbat sen imorse, åt också våfflor med nutella och vattenmelon till frukost. :)
Jag klev upp halv åtta.
nu sitter jag bara i sängen och degar, våra lärare ska komma hit imorgon också så det blir lite kul att träffa någon man känner.
och vi kanske ska åka med dem hem, men det är inte säkert att vi hinner vi får se hur det går.
Nu snart ska jag ta mig en dusch så jag blir ren och fräsch igen. :)
PUSSPUSS

14/4 2010

SOVA, SOVA, SÄNG, SÄNG, SÄNG!
PUSSPUSS

14/4 2010

jag slutade halv elva idag, för det var några som satt kvar i matsalen gryyymt länge fastän vi stänger 9.
jag hade heller inte fått veta att jag började 4 så kom dit halv 5 för att äta.
aja jag ska inte säga vad jag tänker ens för det är inte värt det.
Nu ska vi se på "min stora feta grekiska semester" och sova för imorgon så jobbar jag dag och mr.love jobbar kväll.
så jag ska kliva upp halv åtta, och för guds skulle jag dödar min mobil ifall jag inte vaknar av larmen.
PUSSPUSS GOD NATT!

14/4 2010 - DAGENS 90TALSKLIPP

det var ett tag sen men här kommer några stycken, på den sista måste man hoppa in en bit för att få det man riktigt vill höra. :)






[X]-Fångarna på Fortet på TV4 med gunda (skynda, skynda)
[X]-”Hipp hurraaa för här kommer bumbibjörnarna! Studdsar fram igenom sagorna..”?
[X]-Balt, Baltazar, Balt, Baltazar, Baltazar!
[X]-"Har du myrir i brallan? Sluta va en sur en, följ med ut i naturen" med Ola


14/4 2010

För ca tre dagar sen så satt dennis och spelade ett spel som hette safari kingdom så då började jag också att spela det, han sa att jag skulle aldrig dra honom och har var ju redan kanske level 3 eller något sånt så då sa jag att jag kunde och nu är jag level 6 och han är level 5 så nu ska jag "mobba" honom för det, om ni är sugna så lägg gärna till mig på facebook och lägg till mig på safari kingdom. :) mitt namn finns i bilden! första gången jag ger ut namnet och det är nu!: jag heter Kimberly så sök på det också tittar ni efter den där bilden så har ni hittat mig. :)
( men kom ihåg för att ni vet mitt namn så betyder inte det att ni vet vem jag är)
TIHI.





PUSSPUSS

14/4 2010

DET ÄR NÅGOT FEL PÅ MIN VIDEOFY!!!
jag blir arg, jag kan inte ladda upp videos... :(:():(saop37736403e84r98wq9
nus ka jag följa mr.love till köket ens väng tillbaka snart, TACKSAM FÖR HJÄLP!!

14/4 2010

Idag har jag och mr.love vart tillsammans i två år och två månader. :D och längre ska det bli.
vi gick in i restaurangen för att se vad det var för lunch men vi kände inte för att äta lunch så nu sitter vi och ser på "F word" med gordon ramsey på 5an.
mr.love börjar klockan 3 och jag börjar 5, men dem hade råkat skriva ett fel på schemat att jag skulle vara dag för dem hade råkat skriva måndag ist för tisdag så dagarna blev framflyttade aja sk**samma, ni fattar säkert ändå inte, men nu ska vi städa lite här på rummet sen vet jag inte vad som händer.
PUSSPUSS

13/4 2010

Nu har jag slutat sitter och pratar med mamma, och har nyss pratat med dennis, vi ska gå på bio på fredag och sen lördag så ska vi vara med dennis och natahlie har jag lovat dennis. :D
det blir kul vi har så rolig humor också. :P
nu ska jag och mr.love se på "american virgin" någon som sett den och vet om den är bra??
PUSSPUSS

13/4 2010 - bäbisarna

ska börja byta om för att jobba nu skriver då jag är tillbaka ifrån jobbet.
Här är lite bäbis bilder. :)







visst är dem väll söta mina gullepluttar?? :D
PUSSPUSS

13/4 2010

mr.love har dragit på jobbet tänkte lägga in lite bilder men tror ni att jag hittade min kamerakabel då? nej, men ska leta reda på den om inte annat så kommer det lite bilder ikväll, 90talsklipp kommer senare också och kanske något annat vem vet! :)

13/4 2010

vi är vakna och har vart in i köket en sväng, sen måste vi gå på shell för att köpa en grej, nu ska vi se klart på "luftslottet som sprängdes".
Sen ska vi gå och äta lunchh jag börjar jobba kl 17.00 så hinner nog skriva minst ett inlägg till innan det. :)
PUSSPUSS

12/4 2010

hej har ju vart pås kolan idag sen åkt buss, först på morgonen så åkte jag med mr.love och hans pappa till skolan, sen har jag vart med crille och mr.love på skolan hela dagen som vanligt.
började även min bild kurs idag... förra gången var jag ju upptagen så.
menmen nu är vi ju iallafall tillbaka här borta, jag vet att det vart dålig uppdatering nu på sistone, men har vart lite upp & ner så ska försöka skärpa mig så ni får tillbaka den bästa bloggen att läsa. :P
men nu ska vi se på "luftslottet som sprängdes", sen blir det att sova, så....
GOD NATT PUSSPUSS

11/4 2010

nu är vi hemma igen, jag natalie och dennis ska se på film och mysa med gott ikväll. jag köpte sex påskmust för 20kr på willys.:P
nu är iallafall mina systrar här, skönt att träffa dem. har inte vart med dem på ett bra tag...
PUSSPUSS

11/4 2010

gosar med en bäbis i alllrummet nu och vi ska cykla på willlys, mina systrar kanske ska komma och titta på mitt rum och titta på bäbisarna. :)
men nu ska vi börja göra oss i ordning för att fara.
PUSSPUSS

10/4 2010

Nu sitter jag natalie och dennis och väntar på mr.love vi ska se på "children of the corn" sen ska vi se på "patrik1.5" sen blire nog att se på "missing".
jag är äntligen klar med rummet så nu har jag ett fint rum, det enda som är kvar nu är att vi ska stoppa in hyllor och en stång i garderoben sen ska jag gå igenom alla mina kläder, då kommer kläderna att säljas bort! :D
jaja men nu ska vi se på film!
HUR MÅNGA TYCKER ATT MR.LOVE & DENNIS SKA HÄMTA VATTEN TILL OSS????
PUSSPUSS


10/4 2010

Nu har vi satt ihop min hylla och börjat med garderoben men garderoben blir nog inte klar idag för vi ska in till akuten med mr.love för han har slagit tån så vi måste fara och kolla så han inte brutit den, nu ligger han på toaletten vi väntar bara på mamma nu.
uppdaterar mer sen om hur det gick!!
PUSSPUSS

9/4 2010

nu har vi ätit, och maten blev riiiktigt god, vi har dock inte ätit efterrätten än men ska göra det snart.
det är ploppparfait med jordgubbar och honungsmelon i sockerlag.
Jag och nathalie sitter och gosar med kissebäbisarna just nu sen ska vi gå och äta.

På ikea handlade jag ganska så ordentligt, köpte en säng en garderob en liten hylla och påslakan och en massa grejer, men ska ta kort på allt sen då vi monterat ihop det, måste dock komma på en bra planlösning för rummet så det inte ser så litet ut.

men nu ska vi gå och äta efterrätten. :)
PUSSPUSS

9/4 2010

Är vaken tidigast, brukar inte ens kliva upp så tidigt som jag gjorde idag då jag ska på skolan.
Nu ska vi dra också kommer vi hem med en ny säng till mig och förhoppningsvis en ny garderob, byra och lite annat.
PUSSPUSS
tar kort på det jag köpte sen då jag kommer hem. :)

8/4 2010

har vart i stan idag och tagit en fika med lillasyster hennes pojkvän jonas och mr.love, sen köpte mr.love två par skor jag köpte inga... :( lillasyster fick låna 250 kronor till skor som jag får tillbaka sen.
efter vi köpt skor kollat synen på mr.love och lillasyster så for jag och mr.love hem och åt lite middag sen for vi på affären och handlade inför middagen som vi ska göra imorgon vi ska laga:

förrätt:
avokadosallad, (möjligtvis en liten köttbit till det)
varmrätt:
helgrillad fläskfile med ungsstekt potatis med en oxfondsås med champinjorner i
Efterrätt:
parfait med basilika marienerade jorgubbar och honungsmelon.


vi får se hur det smakar men vi får väll hoppas gott iallafall.
vi är 8 personer som ska äta.
Men nu ska jag duscha för vi har städat och gjort parfaiten hela kvällen så nu behöver jag duscha för vi ska på ikea imorgon också och köpa mig en säng och kanske någon hylla som är bättre än den jag har. :P
men förlåt för dålig uppdate det blir nog inte något mycket bättre imorgon efter som att jag ska upp klockan sju.... *suck*
PUSSPUSS


8/4 2010

Hej hade ingen uppdatering igår, för jag var bakis så...
Nu har då mr.love duschat och vi ska fara in till stan snart sen ska vi och handla för middagen som vi ska göra imorgon åt miss, mamma, patrik, dennis och natalie.
Men nu ska jag skriva inköpslistan..
PUSSPUSS

6/ 4 2010

Nu är jag och tina jenny, caroline och julia laban andres hemma hos andres, trevligt trevligt, blir inge mer uppdatering idag, bilder på vad jag köpt idag kommer imrgon. :)
PUSSPUSS

6/4 2010 - FEST!

är med Tina & jenny nu vi ska festa. :) yeey
först blire frasses och äta sen blire fest, men vars det vet vi inte än. :D
NU har Tina tingat en av kattungarna också.
PUSSPUSS


6/4 2010

dålig uppdate igår jag vet men gjorde inget speciellt, nu om ett litet tag så ska jag dra in till stan träffa på en tjej, sen ska vi nog hem hit och titta på bäbisarna, men i stan ska jag köpa en tröja en foundation och ett par skor. :) sen får vi se om det blir mer men nu ska jag gå och sminka mig och byta kläder. :)
PUSSPUSS


förresten sen då jag fått min videofy klart så lägger jag in filmer på kattungarna. :)
super söta.

5/4 2010

hejhopp alla gillar snopp...
nu är vi hemma i piteå igen. så här är det att då man fa till finland så far man med sin packning men då man kommer hemså är det mer?!
jaja men nu ska nog laga mat snart fläskfile, sen ska vi bara ta det lugnt och hem till mammsingen för att gosa med bäbisarna mina. :D
PUSSPUSS

4/4 2010

nu har jag emil och mr.love suttit och lejdat oss klart vid datorn nu ska vi försöka sova för imorgon så ska vi fara hem typ på morgonen, sen ska jag nog träffa en person kanske, :P
f*n att inte stan har öppet imorgon för jag behöver dit. ..... :(
jaja men...GOD NATT PUSSPUSS

4/4 2010

NU har dem bbrottats och brottats och brottas lite till mr.love, emil och tuomas.
dem verkar tycka att det är riktigt roligt.
är det någon som vet om någon affär är öppen imorgon, måste köpa en foundation.
Sen ska jag färga mitt hår brunt, och bara ha underhåret svart. :D tror ni det blir bra. :)
jag funderar på att börja på en ny bild att göra tecknad. :)

4/4 2010 - lite om finland

Ni som undrar lite om hur det är här i finland, här är en lista på lite grejer som dem gör så gott som varje dag:

1. BASTA (ETT MÅSTE VARJE DAG).
2. DRICKER EN ÖL TILL MATEN. (LÄTT, ALKOHOLFRI).
3. ÄR PÅ AFFÄREN.
4. VARA UTOMHUS MINST EN GÅNG UTE PÅ GÅRDEN.
5. SER PÅ TV
6. ÄTA MAT CA 5 GÅNGER (SMÅ MÅL + 1 STORT MÅL)
7. MÄNNEN GÅR I KALSONGER RUNT I HUSET MINST EN KVART PER DAG.

det här är bara lite saker som dem göra ungefär varje dag, öl är inte varje dag.

Nu springer det omkring en massa nakenfisar i huset, hannu, mr.love och emil.
dem har bastat. tänk att varje dag så springer det nakna män med endast handuk här.
vissa i kalsonger vissa med bara handuk, jag har ju hamnat på helt rätt ställe här alltså, omringad av män i handduk. *SKÄMT*
den enda jag behöver se "naken" är mr.love men naken går ju också bra *tihi*.
Nu ska jag gå i duschen så...
PUSSPUSS PÅ ER ALLA!

4/4 2010

Nu väntar vi på mat, tiden är ju som sagt en timme före här så dem äter ungefär nu. Jag har ont i magen, tur jag har kvar typ två tabletter, igentligen är dem för sura uppstötningar men jag tyckte att dem hjälpte mot ont i magen så om jag får ont i magen och misstänker att det inte går över så kan jag ta en, jag har min hårförlängning i nu, funderar på att göra en rosett i håret har så tråkigt...

mr.love och tuomas är ute och leker dem smäller smällare, jag ja jag gör typ nästan ingenting vandrar omkring i huset och försöker komma på något att göra, på sommaren finns det nästan hela tiden något att göra men inte på vintern, till sommarn blir det nog roligare.
Nu ska jag gå och se hur det går med maten. :) dem brukar äta lite udda mat så vi får se om det blir det idag.

renar!!<3<3<3 + torkat renkött looove...
PUSSPUSS

4/4 2010

nu har jag vaknat för ett tag sen, vi kommer nog att fara hem imorgon tror jag, sen ska vi nog kanske med några kompisar till haparanda men det är inte säkert att det blir för att mr.love har typ inge pengar så...
jaja men nu ska jag nog försöka äta frukost isf.
jag funderar på vars alla är, det är bara jag emil och mr.love här!?
PUSSPUSS

3/4 2010

NU har vi sett på "final call" som alldeles nyss slutade den gick på 1an.
Det är som bra att dem har svenska kanaler här också så jag fattar något när jag ser på tv, alltså det går ju se på engelska programm, men det finsk text och det är som störande. men aja
nu ska jag och mr.love gå och lägga oss, emil har också gått för att lägga sig jag väntar bara på att mr.love ska komma ifrån tossiletten så jag kan få gå på tossiletten någon gång.
Jag har det jätta trevligt här borta, det enda som är jobbigt är ju språket, men om jag lyssnar då dem pratar och förstår något ord eller så då kan jag ändå koppla till vad det är som dem säger.
så det går ju ändå ganska så bra.
PUSSPUSS GOD NATT!

3/4 2010

nu är bilden klar, den tog ca 6 och en halv timme att göra med lite pauser. :p kanske att den tog lite mer, men nästan sju timmar iaf.
Ni som inte vet vilken bild jag pratar om så idag när jag fick tråkigt så satte jag mig på paint och började göra om en bild på mig till en tecknad bild, tänk på att det är gjort i paint och första gången.
Nu ska jag retas med pojkarna för dem springer omkring nakna i huset. :p
paradiset. xD skojja.
jaja här är bilden iaf.
ni ska veta att det här är nog nästan den enda bilden som ni får se mig le med tänderna på...
jag ler nästan aldrig med tänderna på bild!
säg gärna vad ni tycker iaf!

det är ingen fin bild, men det var den som det blev att göra om. :)

3/4 2010

Sitter i rummet där emil sover nu, mr.love och emil vet jag inte vars dem är. Tuomas sitter också här inne men vi pratar inte eftersom jag fattar inte finska och han inte svenska, han och mr.love "slogs" nyss på lek förstås men Tuomas blev lite arg så det fick dem sluta med.
just nu när jag har så tråkigt så satte jag mig i paint tog en bild på mig själv och gör om den till tecknad, jäv**t jobbigt kan jag säga, men jag har iallafall något att sysselsätta mgi med då. :)
jag är snart på halva ansiktet sen är det kläderna, händerna och bakgrunden kvar! :)
menmen nu ska jag gå till vardagsrummet och titta på järnjätten, en gammal film som jag och dennis såg på då vi var små.

lägger in bilder sen det laggar så mycket just nu.
PUSSPUSS

3/4 2010

Nu har vi vart på typ 5 affärer, jag har köpt chips, pantteri x3 två olika sorter men två påsar av ena sorten eftersom att jag inte äter allt som är i den påsen. :P
Jag har inte ätit någon frukost ni vet ju hur jag är, magen vill inte med mig på morgonen, men om ett tag kan nog äta någonting iaf har vart vaken sen kl 10 och magen bubblar fortfarande, men inte av hunger...
ja idag så är det någon släkting som fyller år så dem ska typ ha nån sorts fest lite längre bort som vi ska på, sen pratade emil och mr.love om att dem skulle sjunga karaoke.... jaja vi får väll se.
PUSSPUSS

3/4 2010

nu ligger jag i sängen som består av två madrasser, med en snarkande mr.love bredvid mig han suckar och pustar och snarkar, jag är avundsjuk jag vill också sova ska fortsätta se på filmen nu också som jag redan tittade på och se om jag kan somna.
Jag måste kopla i min mobil också eftersom att den har slut batteri, jag är TRÖÖÖÖTTT!!!
vill sova, någon som har tips på vad man ska göra om man är trott vill sova, försöker men kan inte???
hjälp mig! aja god natt får vi hoppas nu.

2/4 2010

enligt finsk tid så är klockan nu 1 på natten men jag orkar inte ställa fram min klocka för då måste man ju vänja tillbaka sig en timme sen igen.

Nu har jag iallafall bäddat där jag och mr.love sover också har vi letat efter tvdosan men den är borta så vi gav upp den kommer säkert fram imorgon.
Jag orkar inte uppdatera något mer sen ikväll så nu blir det här sista inlägget för ikväll.
jag har ätit torkat renkött så nu är jag happy! *LEEER*
jag ska ut i mörkret nu. :D
PUSSPUSS GOD NATT!

2/4 2010

Just nu sitter både jag och emil, tuomas och mr.love i rummet där emil sover och har tråkigt, jag ska gå ut och ta kort på renköttet som hänger ute och torkar sen. :)
det är sååå gott med torkat renkött, visst har jag nämnt att jag älskar det.
Har även en grupp på facebook som heter "vi som älskar torkaT renkött!".
Nu snart ska vi nog gå ut för det börjar bli mörkt.
jag har ätit majskolvar vi får se om jag äter mer sen ikväll eller om det blir imorgon.
men mer bilder på renarna kommer sen + torkat renkött..
PUSSPUSS
Jag idag!


2/4 2010

tyckte det var dags för lite bilder!
Nyss var vi ut och gick till renhagen som ligger en bit bort vi ska gå dit inatt också och se ifall renarna är närmare stängslet då, det är några grannar som äger renarna i hagen, men dem var en bit in så bilderna kanske inte blev så bra.
Här är iallafall lite bilder från igår och idag! :)

det där är det jag köpte på alko! :D

mr.love's kusin Tuomas.

Renar, din bästa vän i skogen!! tihi


Nu ska vi väll försöka hitta på något. :) men fortsätt titta in kan ju alltid komma något intressant senare.
kanske mer bilder.
PUSSPUSS

2/4 2010 - DAGENS 90TALSKLIPP

det var ett tag sen jag la upp några klipp så tyckte att det började vara dags nu igen! :D och har ju inte så mycket annat att göra här i finland så lika bra att göra det här, har även gjort en hissa/dissa lista nu så kolla den, den är i inlägget under! :D

OBS! scrolla ner till gladiatorerna också startar ni den sen pausar ni bara så den kan buffra då ni ser dem andra så slipper ni lagg då ni ska se den!!! pelle svanslös kan också lagga så ett tips är att göra samma på den, det kan vara att internet här är segt, men endå för säkerhetens skull!!



det får bli en blandad video med olika saker från sunes sommar!


den här kassa filmen var det bästa jag kunde hitta, för den jag hittade var det folk som satt och svor & snuskade sig i och det är ju bara att förstöra anki & pyttes program...

det här är med alla prestentationer av gladiatorerna också!



[x]-när Hjärnkontoret hade svar på alla dina frågor
[x]-”Du är så yeah yeah wow wow”
[x]-när Sune åt snus, Rudolfs ben blev påkört och Håkan blev överkörd i Sunes Sommar
[x]-Björne och Snigel, och Anki och Pytte
[x]-Gladiatorerna på fredagskvällarna klockan åtta
[x]-Pelle Svanslös och Karusellerna sover, julkalendrar i favorit

2/4 2010



p.s ska börja köra en hissa/dissa lista då jag själv känner för det, visst får ni be om det men jag gör det då jag vill! :D
PUSSPUSS

2/4 2010



Nu har vi vart på affären, det fans tyvärr inte den panteri som jag ville ha men vi köpte majskolvar och auksisett godis och tupla chocklad.

Nu sitter jag och tittar på ett gammalt programm om uppdrag granskning, jag förstår inte hur man kan vara så elak att man först våldtar någon och sen börjar hela staden/samhället att snacka skit om flickan och gå och sprida rykten om att någon blivit våldtagen. Om man blir våldtagen så vill man ju absolut inte bli påmind om det vareviga dag, något sådant är ju bara elakt och dem som snackar skit om flickan måste sakna empati känslor för andra.
Och att vuxna människor ska påstå att pojken ska släppas!! hallå lite grand måste dem väll kunna tänka, det är många pojkar/män som gör brott fastän dem aldrig gjort det förr, någon gång är ju den första då kanske dem inte börjar med att våldta någon men det här är ju rent utav förjävligt, ursäkta men det är det! skärp er folk i bjästa...
Jag kommer aldrig någonsin att flytta nära den staden, och om jag någon gång träffar någon från bjästa så kommer jag att se till att den personen inte snackat skit om dem hära flickorna för då kommer jag inte ens att vara trevlig!!
kände bara att detta var tvunget att blir sagt för detta är ju sjukt, visst det är ett tag sen det hände men har fått mer information nu...
***K I****es som det där!!


Nu ska jag gå och snacka med mr.love hans bror.
PUSSPUSS

2/4 2010

GOD MORGON GODMOGON, HÖR FÅGLAR SJUNGA GLATT PÅ EN MUNTER VINTERSÅNG! TRALALALALA

Nu är vi vakna, då vi vaknade fick vi veta att miss redan hade varit på affären så nu måste jag och mr.love fråga miss om hon orkar skjutsa oss dit, annars så seriöst går jag för jag måste ha panteri godisarna och majskolvar. :) haha

nu ska vi gå och äta frukost, eller ja iaf han. SEn blire väll att dryga som vanligt här i finland. :p
ska ta ett kort på hans lilla kusin sen också!
PUSSPUSS

1/4 2010

Jag tror att jag ska göra en kategori som heter finlandia så kan ni titta där ifall ni inte hittar något som ni vill läsa.
Jag köpte iallafall på alko 1 flaska LOL och 1 flaska royal salmiak, royal salmiak smakade lakrits godis.. :) haha gott.
och LOL var också god. har bara smakat på det för att veta hur det smakade och det smakade som vuxenvälling och det tycker jag inte om.....
mr.love & hans bror har ätit makaronivälling det är något finskt som jag inte tycker om imorgon ska jag fara på affären och köpa panteri x2 och en burk med majskolvar så kan jag äta det imorgon kväll då dem äter makaronivälling. :P

Nu har vi iallafall bäddat upp där vi ska sova tur jag har med min dator så vi kan se film när vi ska sova.
HUR MÅNGA AV ER SER PÅ FILM NÄR NI SKA SOVA??
Många säger att jag måste vänja av mig med det, men det har som fastnat och så farligt är det väll inte att somna till en film!?
jaja vi väntar nu på att mr.loves moster med familj ska komma hit, hans lilla kusin tuomas har klängt på mig förut då jag träffat han så vi får se hur det går nu, :P
lägger in en bild på han imorgon han är så söt!
men nu ska vi väll sitta och bara prata.
GOD NATT, PUSSPUSS

1/4 2010 - FINLANDIA!

Nu är vi framme, vi var hungriga så vi har ätit lite också.
Vi har vart på alko och jag ville på en affär som hette "sale" men fick inte gå dit för mr.love så nu måste jag försöka ta mig till en affär så jag kan köpa panteri och panteri, :P det är två olika men samma tillverkare.
Vi gör inte så mycket här så det blir nog inte så mycket att skriva om under tiden vi är här.

Fick veta idag att den minsta lilla kattungen har dött... :(
det är tråkigt att man ska hinna fästa sig först och sen dör den.
Men resten av bäbisarna är ganska så tjocka så dem överlever nog.
Nu ska jag gå och se på finsk tv.
PUSSPUSS


1/4 2010

Nu är vi vakna och har vart det ett tag, mr.love har ätit frukost och jag har inte gjort något speciellt.
Snart far vi mot finland vi ska bara stanna av hemma hos mig och hämta min bankdosa, sen vet jag inte men vi kanske skulle hämta upp mr.love's bror också ifall han skulle följa med.
Jag vet att det vart dålig uppdatering dem senaste dagarna men det är för att vi fick ju lov i måndags så då har vi vart ute och gjort grejer hela tiden.

Igår kom C och hämtade oss i sin bil också for vi ut och åkte bil i typ 1,5 timme det var roligt. Han tog körkortet igår och jag känner att jag blir bara mer taggad på att ta körkortet fort då jag är ute och åker bil.
Men nu ska jag gå och packa det sista sen ska vi fara uppdaterar senare för har med min dator. :)
PUSSPUSS

RSS 2.0