12/4 2010

hej har ju vart pås kolan idag sen åkt buss, först på morgonen så åkte jag med mr.love och hans pappa till skolan, sen har jag vart med crille och mr.love på skolan hela dagen som vanligt.
började även min bild kurs idag... förra gången var jag ju upptagen så.
menmen nu är vi ju iallafall tillbaka här borta, jag vet att det vart dålig uppdatering nu på sistone, men har vart lite upp & ner så ska försöka skärpa mig så ni får tillbaka den bästa bloggen att läsa. :P
men nu ska vi se på "luftslottet som sprängdes", sen blir det att sova, så....
GOD NATT PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback