14/4 2010

Idag har jag och mr.love vart tillsammans i två år och två månader. :D och längre ska det bli.
vi gick in i restaurangen för att se vad det var för lunch men vi kände inte för att äta lunch så nu sitter vi och ser på "F word" med gordon ramsey på 5an.
mr.love börjar klockan 3 och jag börjar 5, men dem hade råkat skriva ett fel på schemat att jag skulle vara dag för dem hade råkat skriva måndag ist för tisdag så dagarna blev framflyttade aja sk**samma, ni fattar säkert ändå inte, men nu ska vi städa lite här på rummet sen vet jag inte vad som händer.
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback