16/4 2010


anonym x2: vad jobbar du med?, vars jobbar du?
svar: jag har praktik så jobbar inte.
men är inom restaurang just nu.

Jenny: Hur många syskon har du? :) hihi
jag har inga "helsyskon" har bara "halvsyskon" och "låtsassyskon"
Men halvsyskon så har jag 6 stycken och 2 stycen låtsas.
halvsyskonen är 4 st hos mamma och 2 st hos deras mamma, vi har samma pappa.
Sen dem 2 låtsas syskonen så är det mammas mans barn.

GLÖM NU INTE ATT NI FÅR FRÅGA VAD NI VILL SÅ OM NI SEDAN SÖKER SVAR PÅ ERAN FRÅGA SÅ KOMMER DET ATT FINNAS INOM DEN HÄRA KATEGORIN ( LÄSARE FRÅGOR ), OM NI INTE FÅTT SVAR PÅ NÅGON FRÅGA SÅ ÄR DET BARA ATT SKRIVA EN KOMMENTAR OCKSÅ SVARAR JAG SÅ FORT JAG KAN!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter alla dina syskon?

2010-04-17 @ 02:51:31
Postat av: Anonym

Hur gammal är du? och hur gamla är dina syskon?

2010-04-17 @ 02:52:13
Postat av: Anonym

bor du hemma, och isfl vars är det?

2010-04-17 @ 02:52:41
Postat av: josse

när har du tänkt att komma och sova i stan nån gång???? :)))

2010-04-17 @ 12:27:11
URL: http://josefinpersson.devote.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback