17/4 2010 - NI FRÅGAR, JAG SVARAR!



anonym: Bor du hemma, och isfl vars är det?
Svar: Jag bor hemma hos min mamma i öjebyn/piteå. :)

anonym: Vad heter alla dina syskon?
svar: Mina två systrar genom min pappa ger jag inte ut namnet på för vet inte om dem vill det.
men mina syskon hos mamma heter i åldersordning äldst till yngst:
Dennis, Oliver, Kevin Celine. Och sen mammas mans barn Amanda, Louise!

anonym: Hur gammal är du och hur gamla är dina syskon?
Svar: Jag är 18 år och mina syskon genom pappa är 15 och 13.
Syskonen hos mamma är 15, 12, 8, 7. mammas mans barn är 15 & 8.

Josse: När har du tänkt komma och sova i stan någon gång? :)
Svar: mest troligen då jag är hemma ifrån arvidsjaur och har tid. :P

FORTSÄTT GÄRNA ATT STÄLLA FRÅGOR SÅ JAG KAN SVARA VARJE DAG. :)
JAG TYCKER BARA ATT DET ÄR ROLIGT ATT SVARA PÅ ERA FRÅGOR.

Kommentarer
Postat av: josse

det låter bra!

2010-04-18 @ 12:18:28
URL: http://josefinpersson.devote.se
Postat av: carro

Hej nog får du lägga ut mitt namn på din blogg för jag ahr ju en egen bara så du vet och längtar till någon gång vi kan vara med varandra bara vi tre kanske det är dags för en till grispris på gång nu<3

2010-04-21 @ 11:56:33

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback