18/4 2010

Jag och mr.love har vart och handlat och träffat caroline i öjebyn, nu står dennis & mr.love i köket och lagar mat rolf är också här och hälsar på. (han heter inte rolf bara smeknamn)
jag och nathalie sitter och ser på desperate housewifes just nu och gosar med bäbbar. :P
vi ska äta tacos till middag, mmmm jag älskar tacos det är en utav mina favoriträtter.
VAD ÄR ERAN FAVORITRÄTT??
Nu ska vi fortsätta se på det här sen ska vi äta sen kanske caroline och Parre ska komma hit också ska vi nog spela spel. :)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

pyttipanna är en av mina favorit rätter.

2010-04-18 @ 16:52:26

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback