20/4 2010

hejhopp allihopa jag har ju inte lagt in någon kontakta mig knapp, men kommer hädanefter att skriva min mailadress längst ner av blogginläggen, :)

Nu sitter jag och tittar på reklam, kul eh nej.
Gud vad skönt det här är. nu är det sista veckan som vi är här uppe visst det har ju vart roligt och allt men det ska bli kul att få vara hemma igen, vara med vänner och allt. jag längtar tills på lördag då vi åker hem, för vi ska stanna tills på lördag eftersom att vi inte for upp hit på påsklovet vi ringde ju dem förstås och pratade med dem, men då ska vi jobba dubbla på torsdag så då blir det dålig uppdatering på torsdag och sen jobbar vi kväll fredag så lördag morgon åker vi hem. :)

PUSSPUSS

p.s jag ska göra en ny sån dära logga.

Kommentarer
Postat av: Synne

fin blogg!



- synneenl.blogg.no > kommenterer alltid tilbake <3

2010-04-20 @ 15:35:07
URL: http://synneenl.blogg.no
Postat av: Den gamla

Sen får du ju fortsätta med ditt kk när du kommer hem, kul eller hur?

2010-04-20 @ 17:24:04

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback