21/4 2010

Nu ska jag snart gå och jobba börjar om 35 minuter så ska iallafall börja byta om och sminka mig, sen gå rjag nog dit lite tidigare än då jag börjar det är lika bra, det är inte värt att bara sitta på rummet om man börjar om typ en kvart då äre ju lika bra att gå dit eller hur? :P

imorgon äre dubbelpanna som gäller shit så jobbigt, men jaja praktik är ju en träning inför arbetslivet, men dock så har jag ingen erfarenhet från arbetslivet från förr utan det här är min första förutom herrgårn som är på skolan med lärare.
jaja men nu ska jag börja byta om.
PUSSPUSS

VILL HA, HAR INTE KÖPT DEM ÄN!!

Kommentarer
Postat av: jenny

kööööp ! :D:D

2010-04-21 @ 19:05:48
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback