21/4 2010

RÖSTA PÅ MITT BIDRAG I "MYSMATCHEN" LÄNKEN ÄR HÄR!!
http://www.olw.se/mysmatchen/?entryId=19110


Vi har slutat och duschat, det var ett jätta gulligt par i restaurangen som lämnade 45kr i dricks till mig, men jag glömde ta det från restaurangen så det fick vara.
Nu ska vi gå till receptionen och bara tare lugnt sen blir det att sova kanske se tv/film eftersom att vi ska upp tidigt imorgon + att vi jobbar ändå tills på kvällen jag kanske får en liten rast att springa och skriva ett blogginlägg mellan 3 och 4 annars jobbar jag ungefär tills klockan 21.00 imorgon kväll ifrån 8.00 på morgonen. men jag kommer nog att kliva upp typ halv åtta efter som att jag vill äta frukost väffla med nutella och vattenmelon + ett rostat bröd med marmelad och ost. mumma.
jä**igt gott det serni.
jaja men nu skla vi till receptionen , sen sova!
PUSSPUSS GOD NATT!

BÄBISSSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback