2/4 2010

tyckte det var dags för lite bilder!
Nyss var vi ut och gick till renhagen som ligger en bit bort vi ska gå dit inatt också och se ifall renarna är närmare stängslet då, det är några grannar som äger renarna i hagen, men dem var en bit in så bilderna kanske inte blev så bra.
Här är iallafall lite bilder från igår och idag! :)

det där är det jag köpte på alko! :D

mr.love's kusin Tuomas.

Renar, din bästa vän i skogen!! tihi


Nu ska vi väll försöka hitta på något. :) men fortsätt titta in kan ju alltid komma något intressant senare.
kanske mer bilder.
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej :) Kollar in sedan också :)

2010-04-02 @ 19:53:12
URL: http://lina.bubbleroom.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback