2/4 2010

enligt finsk tid så är klockan nu 1 på natten men jag orkar inte ställa fram min klocka för då måste man ju vänja tillbaka sig en timme sen igen.

Nu har jag iallafall bäddat där jag och mr.love sover också har vi letat efter tvdosan men den är borta så vi gav upp den kommer säkert fram imorgon.
Jag orkar inte uppdatera något mer sen ikväll så nu blir det här sista inlägget för ikväll.
jag har ätit torkat renkött så nu är jag happy! *LEEER*
jag ska ut i mörkret nu. :D
PUSSPUSS GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: winnie nicoline

God Påske :D

2010-04-03 @ 11:07:32
URL: http://puungrotte.blogg.no

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback