2/4 2010 - DAGENS 90TALSKLIPP

det var ett tag sen jag la upp några klipp så tyckte att det började vara dags nu igen! :D och har ju inte så mycket annat att göra här i finland så lika bra att göra det här, har även gjort en hissa/dissa lista nu så kolla den, den är i inlägget under! :D

OBS! scrolla ner till gladiatorerna också startar ni den sen pausar ni bara så den kan buffra då ni ser dem andra så slipper ni lagg då ni ska se den!!! pelle svanslös kan också lagga så ett tips är att göra samma på den, det kan vara att internet här är segt, men endå för säkerhetens skull!!



det får bli en blandad video med olika saker från sunes sommar!


den här kassa filmen var det bästa jag kunde hitta, för den jag hittade var det folk som satt och svor & snuskade sig i och det är ju bara att förstöra anki & pyttes program...

det här är med alla prestentationer av gladiatorerna också!



[x]-när Hjärnkontoret hade svar på alla dina frågor
[x]-”Du är så yeah yeah wow wow”
[x]-när Sune åt snus, Rudolfs ben blev påkört och Håkan blev överkörd i Sunes Sommar
[x]-Björne och Snigel, och Anki och Pytte
[x]-Gladiatorerna på fredagskvällarna klockan åtta
[x]-Pelle Svanslös och Karusellerna sover, julkalendrar i favorit

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback