2/4 2010



Nu har vi vart på affären, det fans tyvärr inte den panteri som jag ville ha men vi köpte majskolvar och auksisett godis och tupla chocklad.

Nu sitter jag och tittar på ett gammalt programm om uppdrag granskning, jag förstår inte hur man kan vara så elak att man först våldtar någon och sen börjar hela staden/samhället att snacka skit om flickan och gå och sprida rykten om att någon blivit våldtagen. Om man blir våldtagen så vill man ju absolut inte bli påmind om det vareviga dag, något sådant är ju bara elakt och dem som snackar skit om flickan måste sakna empati känslor för andra.
Och att vuxna människor ska påstå att pojken ska släppas!! hallå lite grand måste dem väll kunna tänka, det är många pojkar/män som gör brott fastän dem aldrig gjort det förr, någon gång är ju den första då kanske dem inte börjar med att våldta någon men det här är ju rent utav förjävligt, ursäkta men det är det! skärp er folk i bjästa...
Jag kommer aldrig någonsin att flytta nära den staden, och om jag någon gång träffar någon från bjästa så kommer jag att se till att den personen inte snackat skit om dem hära flickorna för då kommer jag inte ens att vara trevlig!!
kände bara att detta var tvunget att blir sagt för detta är ju sjukt, visst det är ett tag sen det hände men har fått mer information nu...
***K I****es som det där!!


Nu ska jag gå och snacka med mr.love hans bror.
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback