24/4 2010

Nu sitter jag Crille och mr.love i allrummet hemma och bara mys på jag dricker en cider och dem drick he dem drick.
Vi lyssnar på musik och jag gosar med en bäbis.
Vi har grillat flintastek med gurka champinjoner och gjort sås och potatisknyten. :) det var riiktigt gott kan jag då säga, nu sitter vi bara och funderar på vad vi ska göra för mamma och P är hos P's syster och har trevligt dem också. :)
klockan 23 ska vi se på en film som heter "vacancy" på kanal6. Jag har bara sett tvåan så det ska bli kul att se 1an. :)
PUSSPUSS


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback