24/4 2010

Vi har inte sovit något inatt nu har vi städat klart rummet så vi packar bara det sista vi har bäddat sängen och allt också redan, vi var inte så trötta igår kväll så vi såg på tv och sen har vi sysselsatt och hela natten, vart och pratat i repan (receptionen) med han som jobbat natt, sen har vi sett på tv, vi såg tex jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. och nu ska vi nog gå och äta något innan vi åker med bussen som går om en timme. :) vi får hoppas att vi kan hålla oss vakna ikväll då vi ska vara med dennis, annars skulle vi följa med mamma till P's syster.

aja men nu ska jag inte sitta här och skriva mer för nu ska vi äta så vi kan hålla oss vakna!
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback