25/4 2010

NU är jag hemma och har ätit middag grillat idag med. :) mmmm gott.
Vi var ute och åkte bil då vi var med mari, sen efter ett tag så for vi och hämtade upp Jenna också körde vi höger vänster i alla svängar, först från öjebyn och då hamnade vi i stan också fortsatte vi köra höger vänster i alla svängar och då hamnade vi på degeränget sen tillslut med två fuck svängar så kom vi hem till mig. :) ja vi kanske är lite knäppa men det är bra att ha roligt då "lever man ett mer hälsosamt liv och längre..." sägs det ju. :)
nu ikväll så ska jag på bio med dessire och se på "date night" hoppas att den är bra. :)

Alltså jag vet inte vad som är fel med mig, min arm börjar krampa då och då och det så jäääää**a ont, den har gjort det i tre dagar nu så...
iallafall så köpte jag en parfym två nagellack och ett läppstift idag.
Nu ska jag se film med mr.love innan han ska fara hem till sig.
PUSSPUSS
p.s så fort jag hittar kamerakabeln så stoppar jag in bilder.

Kommentarer
Postat av: josse

haha.. jaa, jag kan ju då säga att jag har å jävligt ont i min arm! och i nacken, men det är en annan historia med en moppe som lekte omkring.......

2010-04-26 @ 07:05:51
URL: http://josefinpersson.devote.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback