26/4 2010

Jag är på jätte konstigt humör, vet inte varför eller vad jag känner, sitter och försöker blogga skriva och samtidigt tänka, jag ska gå och se på film nu sen ska jag nog sova och hoppas att jag är på ett annat humör imorgon, just nu är det som att jag är (lycklig, irriterad, arg, besviken, ledsen) jag vet varför jag får många känslor på samma gång men kan inte skriva ut det för alla skulle tycka att jag var psyko.. det enda jag kan säga är att jag vet inte vilka känslor som riktigt är mina!!!

nu ska vi försöka sova iallafall imorgon har jag ett nationella.
PUSSPUSS GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Den gamla

Lycka till med provet

Hoppas du är på ett lugnare och bättre humör i dag

kramelikram

2010-04-27 @ 16:22:11

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback