27/4 2010

Nu har vi ätit middag vi åt kyckling med lite kryddor och stekt lök med rotfrukt svamp och feta ost, nu ska vi iallafall åka motorcykel, jag ska till mr.love och dem andra ska på affären. :p har inte åkt mycket motorcykel men det är kul iallafall det vet jag. :)

jag har ganska nyss vart ut och kollat så att min stereo på bilen fungerar och det gör den nu saknas det bara att jag köper en baslåda samt lite andra grejer till bilen tex en wunderbaum eller liknande. :P
jag har ju musiken och allt annat måste bytas däck och tvättas kanske också. :P och har ju redan köpt ny klädsel till sätena som sitter på jag och mr.love ska nog kanske träna lite teori för körkortet idag också. :) för nu blir jag snart tokig om jag inte får köra min bil.
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback