28/4 2010

Nu sitter jag och nathalie och tittar på filmen "guess who" med ashton kutcher började se den och den började bra så nu sak vi se den. :) dennis har gått och lagt sig, han var trött och lite less...
aa men nu ska vi iallafall se på den sen blir det att sova för att imorgon äre skola sista dagen innan ledig, GUUUD så skönt att vara ledig igen. Det är bara 6 veckor kvar innan sommarlovet och då är vi ledig två dagar vecka 19 torsdag och fredag pga kristihimmelfärds dag. aja men nu ska vi se på den hära filmen, är så otrevlig då jag sitter vid datorn.
PUSSPUSS GOD NATT!!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback