3/4 2010

Sitter i rummet där emil sover nu, mr.love och emil vet jag inte vars dem är. Tuomas sitter också här inne men vi pratar inte eftersom jag fattar inte finska och han inte svenska, han och mr.love "slogs" nyss på lek förstås men Tuomas blev lite arg så det fick dem sluta med.
just nu när jag har så tråkigt så satte jag mig i paint tog en bild på mig själv och gör om den till tecknad, jäv**t jobbigt kan jag säga, men jag har iallafall något att sysselsätta mgi med då. :)
jag är snart på halva ansiktet sen är det kläderna, händerna och bakgrunden kvar! :)
menmen nu ska jag gå till vardagsrummet och titta på järnjätten, en gammal film som jag och dennis såg på då vi var små.

lägger in bilder sen det laggar så mycket just nu.
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback