3/4 2010

NU har vi sett på "final call" som alldeles nyss slutade den gick på 1an.
Det är som bra att dem har svenska kanaler här också så jag fattar något när jag ser på tv, alltså det går ju se på engelska programm, men det finsk text och det är som störande. men aja
nu ska jag och mr.love gå och lägga oss, emil har också gått för att lägga sig jag väntar bara på att mr.love ska komma ifrån tossiletten så jag kan få gå på tossiletten någon gång.
Jag har det jätta trevligt här borta, det enda som är jobbigt är ju språket, men om jag lyssnar då dem pratar och förstår något ord eller så då kan jag ändå koppla till vad det är som dem säger.
så det går ju ändå ganska så bra.
PUSSPUSS GOD NATT!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback