8/4 2010

har vart i stan idag och tagit en fika med lillasyster hennes pojkvän jonas och mr.love, sen köpte mr.love två par skor jag köpte inga... :( lillasyster fick låna 250 kronor till skor som jag får tillbaka sen.
efter vi köpt skor kollat synen på mr.love och lillasyster så for jag och mr.love hem och åt lite middag sen for vi på affären och handlade inför middagen som vi ska göra imorgon vi ska laga:

förrätt:
avokadosallad, (möjligtvis en liten köttbit till det)
varmrätt:
helgrillad fläskfile med ungsstekt potatis med en oxfondsås med champinjorner i
Efterrätt:
parfait med basilika marienerade jorgubbar och honungsmelon.


vi får se hur det smakar men vi får väll hoppas gott iallafall.
vi är 8 personer som ska äta.
Men nu ska jag duscha för vi har städat och gjort parfaiten hela kvällen så nu behöver jag duscha för vi ska på ikea imorgon också och köpa mig en säng och kanske någon hylla som är bättre än den jag har. :P
men förlåt för dålig uppdate det blir nog inte något mycket bättre imorgon efter som att jag ska upp klockan sju.... *suck*
PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: tina

haha ingenaning :D

2010-04-09 @ 01:21:27
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Den gamla

Så gott det låter mums

2010-04-09 @ 09:48:06

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback