9/4 2010

nu har vi ätit, och maten blev riiiktigt god, vi har dock inte ätit efterrätten än men ska göra det snart.
det är ploppparfait med jordgubbar och honungsmelon i sockerlag.
Jag och nathalie sitter och gosar med kissebäbisarna just nu sen ska vi gå och äta.

På ikea handlade jag ganska så ordentligt, köpte en säng en garderob en liten hylla och påslakan och en massa grejer, men ska ta kort på allt sen då vi monterat ihop det, måste dock komma på en bra planlösning för rummet så det inte ser så litet ut.

men nu ska vi gå och äta efterrätten. :)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: tina

haha jo de är klart :) <3

2010-04-09 @ 23:13:56
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback