21/8 2010

Nu har bloggen verkligen fått lida.. Skolan börjar om två dagar så då blir det mer rutiner på dagarna alltså mer rutiner på bloggandet också...

Min mamma är en fuskis som ska fara till London samma dag som skolan börjar, men P ska vara hemma så helt själv blir vi ju inte. :P

Men vi letar också efter utlandsresa så utlandsresa blir det så fort vi hittar en billig och bra, gärna ett ställa där det är biligt att leva.. Något förslag någon???

Nublir det iallafall att gå ut i det sugiga vädret sen ska vi dra vidare till G*l och B*å och hämta maten som mr.loves syster just beställde, sen ska vi äta och må gott. :)

ikväll blir det väll att sitta och nöta "bones" eftersom att jag har köpt första säsongen ska köpa säsong 2,3 och 4 också så fort jag får tag i pengar. :D

TJENISPENIS. ;)

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback