VEM VINNER?

RÖSTA FÖR VEM SOM VINNER IDOL! HÄR!! Gå in och skriv vem du tror vinner jag ringer en gång för för varje kommentar för den ni röstar på!!

HEJ ALLA ROLIGA

Hej alla roliga/tråkiga människor som inte kommenterar ett SKIT.. Läs nya bloggen HÄÄÄÄÄRRRRR


HEJ JAG VET DÅLIG UPDATE!1

Det är ju dålig update nu för att jag prövar ju på nattstad som jag blev tipsad om för att jag har ju börjat att klättra mif lite högre upp i bloggstegen och där så får man lite andra enklare saker. :) men jag trivs då än så länge på nattstad och tycker om att blogga där redan efter 2 dagar och nu tjänar jag mer pengar på bloggandet. :D

Här har ni nattstad bloggen - KIMPISCH

Och nu kan ni också få veta att jag heter Kimberly Sandberg Persson och min pojkvän heter Oscar och jag vet att jag inte sagt namnet tidigare men nu tyckte jag att det var dags det är snart ett år sen jag började blogga här på piteasflicka och vi får väll se hur högt jag kan ta mig i bloggstegen. men gå gärna in på nya bloggen och titta lite gärna kommentar eller två för att säga vad just ni tycker jag vill ju såklart ha mina gamla läsares åsikter också. :)

Och jag ska gå in och titta på era bloggar också om jag hinner. men för att jag ska hinna det så måste ni ju kommentera också. :)


SNYGG RUMPA!!

jag har ett snyggt ass i know du dont have to tell me!!
nu ska jag typ se film med josse och ante. ;P vi ska se par****** ac************** 2... ;P

aja kolla in nya bloggen HÄR -- > HÄRHÄRHÄR!!


Katthalsbans

NU är vi färdiga på skolan, det var nära ögat att jag blev kvar i skolan helt själv, för Mr.love och C for iväg utan mig för att jag glömde tlf och kameran.. så då ringde jag mamma som är i kalix, sen ringde jag P som inte "hade tid" / orkade inte.. så jag pratade med mr.love och sa att han skulle be sin mamma, men då kom han och C tillbaka och hämtade mig..

Nu är vi hemma hos mr.love iaf..
Jag ska inte blogga nå mer ikväll så...

KLICKA --- > GOD NATT!!



vet inte vad jag ska skriva,...

Jag har nyss vaknat, jag och mr.love somnade ganska sent igår, men om man har kvällsöppet så får man somna sent dagen innan. ;P
det värsta är bara att vi börjar tidigt imorgon och lsutar sent idag.

Nu ska jag gå och hitta på något bättre att göra...



HÄR

NATTSTAD

Jag ska pröva på att ha en Nattstad OCKSÅ under en tid och se hur det fungerar.

Här är länken till min nattstad, och jag förstår inte riktigt hur det går till än så ursäkta..
men gå gärna in och titta iaf.

www.nattstad.se/Kimpisch

DISSARE!!

Mr.love dissade just mig.. :( jag satt och pratade också gick han mitt i allt.

jag har ljugit för er igen. :( Jag sa ju att vi skulle se film, men jag har faktiskt städat rummet och möblerat om, men nu ska vi se på film. ;P


OKQ8

Just gått på OKQ8 och handlat lite, mr.love köpte C**g och två mackor en till mig och en till han själv, också köpte han en yoghurt. *blä*

jag köpte chips och två julmust ville köpa nå filmer men det får bli en annan gång. kan ju bara säga att priset på julmust var ju sjukt.. 1 julmust kostade 24 + pant.. och 2 julmust kostade 28 + pant?????

aja nu ska jag och mr.love se på en film sen ska vi väll se en till film, för först ska vi se en skräck sen ska vi se en komedi. ;P

Imorgon så har vi kvällsöppet alltså börjar vi inte förrens kl.14 så då har vi sovmorgon skööööööönt.

PUSSPUSS

klänningar!!

Vill du ha en klänning som ingen annan har??? SY EN!!

Jag ska sy en till mig själv så fort jag är färdig med den andra klänningen som jag nu ska sy till min lillasyster i julklapp. :)

Här är bild på hoodie tröjan och klänningen som jag gjort:

dålig bild (hade dock gärna haft lite tyll under också)

Gjorda av gammla sidenpyjamasbyxor och ett gammalt linne från då jag var 13..
tror ni att en 9 åring blir glad över den som julklapp??????

Vet inte än om jag ska ha hoodien själv eller om jag ska ge bort den i julklapp också, det kan ju vara kul att ha något själv också, alltså hade jag vart mindre om bystet och höften så hade jag lätt behållt klänningen själv, men nu kan jag inte det för jag får inte på mig den. ;P


SÅ SKÖÖÖÖNT!!

Nu är vi hemma, vi lsutade 10 över 11 så då gick vi in till stan och åt lunch på Arbaillo.
Nu så fick jag tag i N som jag inte fått tag i på typ 2 veckor kanske.. vart jätte orolig och nu när jag ringde så var det lite oroligt så hon skulle ringa upp mig om ett tag.

Under tiden som jag väntar så ska jah börja sy på en klänning åt Louise till julklapp, Louise är P's barn. :)
Då man lever på studiebidrag så har man inte riktigt råd med allt så det blir lite nödlösningar åt vissa. men efter att klänningen är sydd så är det bara 3 personer kvar på julklappslistan.

aja nu ska jag iaf börja måtta och nåla. :)

PUSSPUSS
Jag saknar min MII!! :D<3

symaskin!

symaskinen och jag är inte vänner just nu, och tröjan som jag syr kan jag ju säga att jag inte är glad på....
jag nålade fast huvan sydde fast den och kollade.. HELV**E!! den är påsydd bak och fram,...........

VARDAGSRUMMET

jag sitter ni i vårat vardagsrum som är ny inrett. det är nya hyllor och ny soffa det enda som saknas nu är ett nytt bord för jag tycker att det bordet vi har är inte så snyggt. ;p

Nu ska jag snart höra av mig till min kusin för att jag ska följa med han in till stan ikväll, om han nu inte far imorgon ist för då ska jag följa med honom då ist.

menmen ha de bra i stjärten håll er ifrån hemorojder. ;P

PUSSPUSS

SLAPPAR SÖNDAG!!

ändra på sig själv??



Alltså alla som säger att dem är så himla perfekta vad är det med det nu då??

INGEN ÄR PERFEKT!!

Sen dem flesta som säger att dem är perfekta dem fejkar sig själv med push up, smink, fixar till håret som jag vet inte vad och allt möjligt alltså hallå skärpning på er!! sitt inte och säg att ni är perfekta och typ klaga på alla andra då ni inte ens kan hålla au naturel själva!!


Lista på vägen till att bli perfekt:

1. Tänk på hur du vill vara
2. föreställ dig dig själv     
3. gör dig själv                
4. ta hand om dig själv och din kropp
5. tänk din omgivning i perfektion
6. Låt INGEN förstöra för dig
7. Lyssna på dig själv, när det gäller ditt utseende som perfekt!!
8. Var ingen "fejk" och säg att du är perfekt!!

DET ÄR INTE DU SOM ÄR PERFEKT, DET ÄR DEN DU FÖRESTÄLLER DIG SOM ÄR PERFEKT!

Till bezie!!



Jag vet inte så mycket om bloggaren bezie, det jag vet är att han är bög, kan inte fixa sitt hår och han verkar inte veta vad en sax är!!

Han har skrivit på din blogg följande :" Visserligen har jag sagt att man är mobbad om man inte tappat oskulden innan man fyllt 13 och det står jag fortfarande fast vid! Men det finns fortfarande något som kallas kondom."

Okej det finns en gräns på provocering, jag har en massa småsyskon det kan jag ärligt stå för just nu har jag 3 st som är under 13 eller som är 13.
Och min syster som är 13 och ska fylla 14 i mars jag hoppas då för guds skull att hon är oskuld fortfarande. SO WHAT OM DET FINNS KONDOM!?

Sex handlar inte om att man ska bli av med oskulden så fort som möjligt, det är ingen tävling om vems om legat med flest, eller vem som har haft/har flest könssjukdomar.
Sex handlar om sååå mycket mer än det, sex är inte bara att stoppa k***n i F****n det handlar om en känsla, det handlar om mognad också till en stor del. OM man känner sig mogen för att ha sex så tänk igenom det ett tag till. Gör det inte bara för att göra det.

men absolut känner du att du är mogen för att ha sex så ha det, men glöm inte att tänka igenom vad det är du gör, oskulden tappar du bara en gång det går inte att göra det ogjort på riktigt.

TÄNK DIG FÖR PÅ HUR DU GER UT SIGNALER TILL FOLK BEZIE!!



Nail art. :)

Nu när pojkarna bara spelar och spelar och spelar och inte hittar på något så ska jag ta och måla Elins naglar och göra Nail art på dem, det bli rosa med oranga blommor på. sådär som Julieg gör på den här videon, hur man gör naglar med blommor på. :)

Det gick inte att lägga in en video så jag lägger bara in länk ist:

klicka här för att komma till videon ---> JulieG713

PUSSPUSS
Benja luca. ;D

sexsexsexsexsex!! alltid sex!

varför ska allting handla om sex, jag funderar på att söka till Big Brother, ja men så ska helt plötsligt alla skämmas över mig om jag gör det, VARFÖR??

Jo för man gör ju bara dumma saker i det programmet, men va f*n om jag är med så kommer det ju att vara för att visa att man måste inte ha sex och göra dumma saker i tv. varför tror alla att man måste det??

Jag måste hitta min kamerakabel, den är borta som vanligt!!



PITEASFLICKA SÄGER TILL OM KISSIE



Alltså Kissie, Kissie, Kissie!
Jag läser hennes blogg lite då och då. Men jag kan inte förstå varför folk skämms över att läsa bloggen. Alltså hon låtsas ju bara vara dum, annars hade hon ju aldrig tagit sig sådär långt, vad är det folk skämms över. hon säger själv att hon vill inte vara en förebild, ändå klagar alla på att hon är en förebild och grejer. men klarar man sig så där högt upp i karriärstegen som hon gjort så inte tror jag att jag hade velat vara en förebild heller.

Varför ska man måste ändra på sig för att alla andra säger det`? Varför ska man ändra på sin livsstil för att man är känd?

Alltså folk tror att alla ser upp till kissie inte gör då jag det.. men dem som gör det nog är det väll ändå bättre å se upp till Kissie och typ operera sig, hata rökning och supa hela tiden. än att man gör som lindsey lohan eller britney spears, knarka sönder sig, supa röka knulla runt, och operara sig hela tiden, få nervsammanbrott och vara olagliga!?

ja tyck vad ni vad ni vill, man JAG tycker då att om man ser på det så så är det då bättre att se upp till Kissie än hollywood kändisarna...

VAD TYCKER DU?`???


'

ELLER:



4/12 2010

Ska snart gå och sminka mig. tihihihihi nej ja vet inte jag r trött. ;P

ikväll blir det att fara till C gissa vad vi ska göra hos han.. ja helt rätt LANA!!
jag är less på lan och sugen på pizza..

aja nu ska jag väll ta och sminka då som jag sa. ;P
sen ska jag fixa mina naglar med blommor på hojjna tjejen var seriöst duktig

Hon är skitduktig på att förklara, det är heller ingen svår engelska:



4/12 - 2010 - FUCK YOU!

Kan inte sova så då tar vi och spelar en sång för alla andra som inte heller kan det!

Denna låt kan du lyssna på oavsett humör: ledsen, glad, sprallig, trött, ARGH!
JUST NU MIN FAVORITLÅT!!


4/12 2010



VAD FAN GÖR MINNAH I IDOL??


Minnah fick en andra chans vilket jag inte tycker är rätt för hon är inte den som var bäst utav dem som åkt ut. Hon kan inte vinna nu, det är meningen att JAY ska vinna vad än folk säger!!

Om Minnah mot förmodan skulle vinna idol så kommer jag alltid hålla fast vid att, "det var meningen att Jay skulle vinna och någon annan skulle igentligen stå i final mot honom, hon hade redan åkt ut!!!!!

Om Minnah vinner idol, kommer Jay att få en till chans då? Nej skulle inte tro det. VARFÖR FICK MINNAH KOMMA TILLBAKA?? HON SUGER!!!!

Om inte Jay vinner så kan idol fara åt h-vete för då är det seriöst inte värt att se, vi har redan sett en vinnare försvinna för tidigt ur idol (kapten karlsson) som var med för något år sen.

jag tror att den gången så åkte han ut för att alla tänkte att alla andra röstade så man kunde rösta på någon annan som man tyckte skulle vara kvar. men då vart det ist så att kapten karlsson fick för lite röster. Jag tycker att vill man att någon ska vara kvar så tänker man inte att alla andra röstar, UTAN DÅ RÖSTAR MAN!



3/12 2010 - BB

jag fundrerar på att söka till BB för er som inte vet är det big brother..
men är fortfarande osäker, för mamma sa att hon skulle skämmas.

men om jag söker så är det för att visa att man inte måste ha sex i tv..

men nu ska jag gå och ha roligt. :)


3/12 2010

hejsan hoppsan alla ihopa. jag blev lite sådära smått sugen på att sminka mig snyggt hemma hos mig. ;P
nu är vi hos mr.love och jag har stoppat in bilder i datorn här är bilder på sminkningen och på mina tofflooooor. ;P

jag vet att det vart ett litet svart streck som hamnade fel men orkade inte fixa för hade bråttom aja men ska gå nu. ;P

 

PUSSPUSS



3/12 2010

Är hemma hos mig nu, min syster är trögast i världen, fråga inte varför hon bara är det.

Nu blev jag tvungen att ringa ellos för att jag har fått en räkning men vet inte hur jag ska betala den för att dem har skickat en konstig räkning.. men jaja jag hoppas att få hjälp snart. :(

BYEBYE

3/12 2010

Dagarna går så fort under nedräkningen till jul. men jag räknar nog mer ner till då vi far till finland till mr.love mormor och morfar. ;P
Jag kommer att träffa lite av hans släkt som jag inte träffat förut. :)

Nu är jag iaf vaken har vart det i lite mer än en timme.
Vi far till skolan ca 5 över 12 så vi missade första lektion för att det går så dåligt med bussar.

den enda lektionen som jag kommer att ha idag är: individuellt val.. säkert inge roligt men det finns inte så mycket kul att välja på menmen thats life. ;P

Nu ska jag titta lite "mysteriet på greveholm"

PUSSPUSS


2/12 2010

hemma från bion nu vi såg på " harry potter 7" skiiiiitbra, men nå så gryymt irriterande att dem alltid ska avsluta filmer mitt i också måste man vänta typ 100ÅR på nästa film...

I stan så köpte/fick jag ett par tofflor som ser nästan ut som uggs men inte riktigt. ;p dem är iaf jätte söta ska lägga ut bild senare då jag kan.

Nu ska jag försöka få mr.love ifrån datorn så att jag kan få mysa med honom någon gång ist för wow...

PUSS O PALT DET VAR ALLT!!
bild kommer sen hitta ingen på f*ttinternet!!!!!

2/12 2010

kommer inte bli så mycket bloggande idag för nu är vi på skolan och sen ikväll så ska vi på bio så det blir inte mycket bloggande + att jag är inte så bloggsugen idag. ;P


1/12 2010 - slutet!

Snart är detta år slut det också, just då man börjar vänja sig vid att skriva det nya året rätt på papper och allt så är det dags för ett nytt år och vänja sig in med det. :)

men vi som är födda på 90 talet eller tidigare har ju vart med om en massa saker:

vi var med då det kom ett nytt millenuim
vi har vart med om 01-01-01, 02-02-02 ja också vidare ni fattar. ;P detta händer bara vart tusionde år.
och säkert att vi vart med om en massa mer tex alla bra julkalendrar som inte finns längre. ;P

jaja nu ska jag och mr.love se på en film också väntar jag på "mysteriet på greveholm" också ska jag se den för att alla julkalendrar nu suger!!!!!

PUSS O PALT DET VAR ALLT!

RSS 2.0