28/2 2010

hejsan allihopa, jag ska inte gå och lägga mig nu, men orkar inte skriva senare därför skriver jag nu.
Glöm inte att lägga till mig på bloglovin. :)
Jag och mr.love ska iallafall se på "high chaparall " nu sen ska vi nog gå upp och lägga oss.
Filmen som vi nyss såg på var också bra.
GOD NATT!





28/2 2010

Nu sitter jag hemma hos mr.love kul att det är så många nya här, under menyn finns det en knapp där ni kan följa mig via bloglovin, om ni följer för tex 90talsklippen så kan ni ju sluta följa då dem är klara om ni nu inte tycker att bloggen är intressant endå. :D
men det är väll klart att den är eller hur??

Vi ser iallafall på film på tv vi ser på "Kate and Leopold" den är då intressant än så länge, minns inte på vilken kanal den var på men intressant är den.
Nu ska jag gå och fortsätta titta, jag uppdaterar inna jag går och lägger mig. :D



28/2 2010

Vi gick på frasses iallafall för mr.love's mammas bil gick sönder så hon kunde inte hämta oss så då gick vi och åt på frasses. :)

jag ääälskar dem hära chili cheese grejerna.

och frasses sourcream krydda är underbar på stripsen också, speciellt tillsammans med dressingen. :D

Nu ska vi nog se film, sen ska vi fixa skjuts hem till mr.love. :)

28/2 2010

det jag sa om kattunge det kan ju hända att det blir många av er som skriver att ni vill ha, men det är seriöst att ni får dem. Men då vore det bra om ni kunde maila mig på [email protected] så svarar jag på erat mail snarast. :)

jag såg att det var redan en som ville ha katt skicka ett mail så jag kan svara på dig. :D om du ser det här!

28/2 2010

Nu har jag ätit en smörgås och druckit litte te, för mr.love tyckte inte att jag skulle gå på frasses. Men jag kanske smiter på gul och blå sen i bergsviken. :P
eller förljer med lillbror och hans kompisar på frasses för dem ska dit nu..

Ikväll så ska vi iallafall till bergsviken och sova hos mr.love och hans bror ska komma och äta middag hemma hos han. Hans bror flyttade för några månader sen men nu ska han iallafall hem och äta middag med oss. Vi får se om jag äter med dem eller inte. :P

På torsdag så fyller min lillasyster år så vi får se ifall jag är hemma då, det är inte bestämt än gällande finland men mest troligen så ska vi dit iallafall.

Men nu ska jag gå och "retas" med bror.

Gammal bild men det såg gott ut med kaka och iste. :P

28/2 2010 - DAGENS 90TALS KLIPP!

Här är nästa i raden. :P
Men nu är det så att jag ska bara ha videoklipp hädanefter så inga bilder kommer det att bli.
Nu blir det pippi långstrump.
Det fick bli det hära avsnittet orkade inte leta efter ett annat. :P

[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies

[x]-när all that var det roligaste som fanns

[x]-pokemon och digimon

[x]-när man spelade kulor på skolgården varje rast

[x]-när Britney Spears och Spice Girls var det enda man lyssnade på

[x]-när Pippis pappa var fångad av pirater


28/2 2010

Nu är jag vaken och har varit det ett bra tag jag mamma, mammas man, lillebror och mr.love har sett på rush hour.
Nu sitter jag i mitt rum och funderar på att gå och ta mig en hamburgare eller en stripsmeny på frasses fyf*n vad gott det hade varit.
Sen har jag suttit och glott på katten också nästan hela morgonen för jag tycker att hons ka trycka ut sina bäbisar någon gång, hon är så fet nu så hon kan ju nästan inte ens gå. :P
På min header så syns det kanske inte så bra hur fet hon är men hon är jätte fet.

ÄR DET NÅGON SOM VILL HA EN KATTUNGE???

Det är bara en kattunge som är tingad om någon annan vill ha så skriv det och din mailadress. :)
jag svarar så fort dem är födda.

27/2 2010

Nu har vi sett klart första filmen o vi ska se på och vi har stoppat alla tre barnen i säng, nu ska jag och mr.love se på "step mom" den är faktist bra, men har aldrig sett hela men det jag har sett är bra iallafall. :)
Den vi sett nu var då bra, har sett den förr också men det är en film att rekomendera "Erin brokovich" se den det är en drama/komedi. :)

VAD HAR NI GJORT NU IKVÄLL DÅ??


27/2 2010

vart bara tvungen lägga in en bild. ändå niice att dem första dagarna så har det bara gått uppåt. :)
nu har det vart lite dåligt vissa dagar efter typ då jag jobbade kväll för då skrev jag ju som ingenting. men annars har det vart bra. Och har bara haft bloggen i en vecka.

Det lägsta på blä är tre för startade bloggen sent på kvällen och det högsta på röda är 400. :) så då ser ni skillnaden. :P

jaja nu ska jag gå på riktigt.

27/2 2010

Här är bild på tröjorna. :)

Gina tricot 249kr. ( det syns en liten svans från en av valparna vid mitt högra knä. haha)

Gina tricot 249kr.

Övre bilden var lite suddig men skit samma.
Nu ska vi iallafall sätta occ och se film vi ska se på "Erin Brokovich" och äta chips med dip, tillsammans med små barnen som vi är barnvakt åt (mina små syskon).
Mamma och P***** är hos P** och S**** för att S blir 40 idag så dem har fest. Riktigt toligt idag så hade mamma också köpt ett par tajta jeans det var lite kul att se hon i det, så då sa jag åt henne att jag och hon måste fara på stan nästa helg. Kul kan det ju bli har inte varit själv med mamma på stan sen... Jag minns inte!

jaja nu ska jag gå innan dem blir tokiga för att jag måste blogga hela tiden. :) haha


27/2 2010

Nu är jag tillbaka jag ska städa rummet och möblera om, när jag har gjort det så ska jag ta kort på tröjorna, sen kanske jag lägger in lite kläder på bloggen imorgon också får ni köpa dem om ni vill. :D
Då får vi se om det blir fri frakt eller inte, det beror ju på om ni bor i piteå eller inte också. :)

jaja dags att städa nu! :D


27/2 2010

Nu ska vi fara på affären och köpa lite chips,godis och dricka för vi ska vara barnvakt ikväll.
iallafall så är jag hur godis sugen som helst sen ska vi äta lasagne då vi kommer hem. :)

Nyss då mamma och D stod och "slogs" på skämt så råkade mamma knocka han i pungen. :p ahah


27/2 2010

Hallåj allihopen!
Är hemma från stan vi fick skjuts av mr.loves mamma eftersom att han inte fick åka med bussen då han försökte åka med skolkortet så då fick vi gå tillbaka. :P
J och C gick hem till sig gen för dem försökte också åke med skolkort.
Själv hade jag då pengar. :) men ville ju inte åka själv.

På stan så köpte jag två tröjor, på Gina tricot. :)
Blev nöjd över köpet lägger in bilder sen. Nu ska jag gå och byta örhängen på min lillasyster som är 6 år.



27/2 2010 - DAGENS 90TALS KLIPP

Nu är vi framme på då man spelade kula på rasterna, så den hära gången så blir det bara en bild.


HAR NI KVAR ERA KULOR FRÅN DÅ NI VAR SMÅ??
till spice girl blir det bara en länk till låten, för att det gick inta at ta html koden på youtube.
spice girls HÄR!

[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
[x]-när all that var det roligaste som fanns
[x]-pokemon och digimon
[x]-när man spelade kulor på skolgården varje rast
[x]-när Britney Spears och Spice Girls var det enda man lyssnade på




27/2 2010

Nu är jag vaken J ringde och väckte mig, jag sa igår att jag skulle ringa och väcka dem men det blev dem som väckte mig. :P
Nu väntar jag på stt mr.love ska kliva upp för klockan ett går bussen in till stan som vi ska åka med.
Jag ska köpa lite nya kläder sen ska jag gå igenommin garderob som sagt, jag kanske gör det ikväll då.

imorgon så ska jag hämta min bil.

jaja nu ska jag gå och få mr.love att kliva upp för han måste alltid äta frukost!


26/2 2010

Nu sitter jag i C's rum med E och J mr.love och C är uppe och röker nu jag och J var nyss uppe och rökte, vi har bara druckit lite öl. *blää* gillar inte öl igentligen men man "måste" väll vänja sig. eller måste man??
jaja iallfall så vi ska nog inte hem än på ett tag.





http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f3/Kung_ol.jpg/300px-Kung_ol.jpg

26/2 2010

jag har fått en kommentar med en massa namn om vem som är vem i mina inlägg, och jag själv vet vem vi och dem jag skriver om är. Och ja dem i piteå vet vilka vi är. men dem som bor någon annanstans än i piteå dem har ingen jävla anning och kommentarer som innehåller mitt namn kommer inta att publiceras för jag vill inte skriva ut det, varför stör det er så jävla mycket!!??
Ge upp någon gång jag orkar inte med idioter som bara läser för det!!

Ja ni vet vem jag är Coolt eller?
Nej inte mycket.
NU VET NI OCKSÅ ATT KOMMENTARER SOM INNHÅLLER MIT NAMN KOMMER IIIIINNNNNNTTTTTEEEE ATT PUBLICERAS!!!

Nu snart ska jag och Mr.Love dra iallafall bara han snabbar på lite för han är seg. :P


26/2 2010

Nu är vi hos mr.love vi åt köttfärssås och spagetti hos mamma, och sen satt vi och åt upp det sista av det torkade renköttet. då skar jag mig i fingret. :(

Nu ska i fixa lite "booze" sen ska vi dra till C och ha roligt, sen vet vi inte vars det bär av efter det vem vet vi kanske drar ut på pentan. :P tihi *noot*
mr.love och J får inte gå in på pentan så dit blir det då inte.

VAD GÖR ALLA NI KVÄLL DÅ???



26/2 2010

NU FÅR NI SKÄRPA ER!!

ja det är jätte roligt att ni kommenterar och om ni vill informera om en tävling eller något för det då, men gör det inte på "dagens fråga" m ni nu måste göra det på den kategorin så kan ni väll ändå svara på frågan också eller hur??
Hur svårt är det, hädanefter går jag inte in på era bloggar om ni inte svarar på frågan som står i inlägget som ni skriver i, det finns undantag ja och det är tex om jag har vart in och kommenterat så kanske jag får svar och då kan ni ju svara vars som helst, men det är faktist irriterande då ni går in och kommenterar så det inte har ett sk*t med in lägget att göra!!



26/2 2010

Hej alla söta. :)
Nu är vi hemma i Piteå, en utav dem som jobbade i kust bussen slet sönder min väska, (inte kul) *suck*
hon kom fram till mig och frågade om det var min väska också frågade hon vart den skulle och då svarade jag piteå såklart. :S också slet hon ner väskan för trappen (det var dubbelbuss) så nu är dragkedjan trasig så nu måste jag hitta en ny väska tills när vi far tillbaka till arvidsjaur efter lovet.

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med mat sen ikväll så ska jag och mr.love hem tillhan och sen blir attt ha "roligt" med C och J. :)



26/2 2010 - DAGENS FRÅGA




TYCKER NI ATT DET BORDE FINNAS NÅGOT MER PÅ BLOGGEN? ELLER ÄR DEN BRA SOM DEN REDAN ÄR??



26/2 2010

Nu är vi vakna och pga mr.love som inte orkade kliva upp en halvtimme före bussen gick så måste vi åka med den buss som går 13.15 och då ska vi vara i skellefteå i en timme och 25 minuter undet tiden som vi är där så kanske jag hittar en tröja någonstans.

ÄR DET LÅNGT TILL EN GALLERIA FRÅN BUSSTATIONEN I SKELLEFTEÅ???

Nu ska vi nog packa färdigt och kanske gå och äta lite mat.
Bilden som jag pratade igår om att det bara var socker den är borttagen nu så det är lugnt. :)


26/2 2010 - DAGENS 90TALS KLIPP

Nu är vi framme på pokemon i listan. så här är deras intro till programmet som var då vi var små.


Längta tillbaka!
[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
[x]-när all that var det roligaste som fanns
[x]-pokemon och digimon



25/2 2010

Jag fick en kommentar på msn om vad det var på bilden och det var rätt! ja det är socker. :P vi skulle bara se reaktion men ingen verkade reagera. :p HAHA
VIKTIGT DET ÄR SOCKER OCH INGET ANNAT, SÅ FÅ INTE FÖR ER NÅGOT!!!!!!!!!
DET ÄR VIKTIGT ATT NI FÖRSTÅR DET!
Men trevligt har iv haft iallafall, nu ska vi städa lite för imorgon ska vi ju upp och åka buss.
Först så ska vi ju äta hotellfrukost och sen ska vi ta våra saker och fara.

Det är riktigt trevliga människor som jobbar här på hotellet.
Mr.love är på toaletten nu sen när han är klar så ska jag duscha sen ska vi nog sova.

(Nej jag är inte full heller)
GOD NATT ALLA LÄSARE!


25/2 2010

Har fått i mig lite lol man men blir typ lullig av det men jävl*gt skönt är det att få i sig det.
Gott är det också. :P

Nu är lolen slut fan vad tråkigt, men trevlig kväll endå vad tyck ni det se ut som??

Vi hade tråkigt, kan ni gissa vad det är?? :P


Nu ska vi ta det chill, puss och pill!



25/2 2010

Nu har vi varit och köpt en ooze i baren och den var jäkligt god.:)
Vi har också åkt med R och E hem till R också har dem hämtat lite grejer sen har vi suttit och tittat på gamla roliga filmer som jag hade där.

Nu sitter vi och pratar gamla minnen.
VAD VILL NI ATT JAG SKA BLOGGA OM? ELLER ÄR DET REDAN PERFEKT?



24/2 2010

Vi är tillbaka har ni saknat mig? De är klart ni har. :P haha
Iallafall så när vi gick mot frasses så körde E och R förbi i deras bil dem skulle till R's pappa en sväng.
Sen skulle dem höra av sig.
Vi funderar på att gå och bada i poolen sen men är inte säkra.

jag åt iallafall ett barnmål med plusmeny, orkade inte alla strips så plusmenyn var igentligen onödig, men tog plus meny bara för att jag ville ha större dricka. :p haha
mr.love åt ett frassemål och han orkade inte heller alla strips.

Vi har också varit på ica och köpt cider och öl. (öl är blää) men bara lätt öl och 2.25or för att det är gott. :P
Det var billigt också så det var värt det.
Nu ska vi se på tv också får vi se sen om vi badar eller inte.


25/2 2010 - MIDDAG

Nu ska vi gå på frasses och äta också ska vi in på coop en sväng imorgon så åker vi tidigt på morgonen.
Eller ja tidigt och tidigt tio över åtta och för att vi har lov så är det tidigt. Tycker då jag iallfall.

Jag skriver då vi är tillbaka. vem vet jag kanske hittar något annat intressant. :)


25/2 2010

Som sagt så har jag lovat bilder på poolen, bastun och solariumet flera dagar. och här kommer det:

ovanför poolen där man kan sitta och bara ha det trevligt.

Poolen. :D


gymmet!

Solariumet!

Här är den gemensamma bastun för killar och tjejer, det är inte en vanlig trä vägg för dem har glasvägg. riktigt snyggt är det!

Här var en liten plats där man kan sitta och mysa mellan bastningarna eller efter.

Där inne är SPA'et. :D

Nu sitter iallfall mr.love och ser på tv "how its made" på discovery channel. *blää*
jag brukar inte gilla såna programm för dem pratar som att man vore dem i huvudet och typ 7 år...

Nu snart ska vi iallafall gå till frasses, och jag behöver vantar!!
Jag ska köpa det på lovet också ska jag köpa en hoodie tröja från gina tricot.


25/2 2010

Alltså hallå, jag ser ju hela tiden att det är in nya besökare, vad är det som är så svårt med att lämna en kommentar och visa att du vart här?? :/
Bar en fråga till er som är in, för jag undrar seriöst. Det är ju inte jobbgigt att skriva typ hej eller något liknande!!!


Nu ska iallafall jag och mr.love gå ut en svägn sen ska vi nog på frasses sen kommer E***** och R***** ROLIGT!!
jaja jag skriver då vi är tillbaka, jag ska ta kort på poolen och lite annat på den avdelningen också nu.



25/2 2010 - DAGENS 90TALS KLIPP

Här är från "All that" som gick på nickelodeon förut. :P
Titta och längta tillbaka i tiden.


Man måste ju bara längta tillbaka lite då man ser tillbaka. :P
[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
[x]-när all that var det roligaste som fanns





25/2 2010 - TÄVLING

Jag är med i en tävling på alina's blogg om en almenacka med egna bilder. Hon har även en bild på hennes almenacka/filofax på hennes blogg.
Var med du också.

Jag brukar inte vara med i tävlingar för jag vinner aldrig, men lite roligt skulle det faktist vara att vinna någon gång. :)



25/2 2010

Nu är jag tillbaka på rummet och jag väntar på mr.love också ska sluta sen ska jag ringa E***** och fråga ifall dem kommer till arvidsjaur idag.
Det vore riktigt kul om dem kom hit. :D

Jag funderar på att bada i poolen idag, jag kan iallafall ta kort åt er på den så ni får se hur den ser ut.
det har gått bra idag att jobba Jag var på frukost och lunch.
Också äter vi ju av maten också så till frukost åt jag god hotellfrukost "1baguette, 1 våffla med nutella på, 2 melon bitar." delisious (vet inte hur det stavas) men jätte gott iallfall.
Till lunch så åt jag Lammcurry med ris och sallad.  det var också jätte gott.

Jag längtar lite tills imorgon för då far jag hem också ska vi vra med lite folk på kvällen kanske ta en cider och gosa på. :P

Nu ska jag hoppa i duschen!


25/2 2010

Nu ska vi gå och Jobba, det är lite tidigare idag än vad det var igår vi vet inte än om vi far hem idag eller imorgon men som det ser ut nu så blir det imorgon.



25/2 2010 - DAGENS FRÅGA






24/2 2010

Har duschat och nu ska jag och mr.love kanske spela lite kort sen se på tv eller film.

Blir lite irrterad nu när jag sitter och har kommenterat på vissa bloggar så det kommer upp hela tiden sån dära verifiering då man ska skriva konstiga ord, det är ju bara jobbigt att skriva sånt. *BLÄÄ*

iallafall så hoppas jag att alla ni nya läsare idag stannar och kommer tillbaka.
Imorgon bitti så lär det nog knappast blir något långt inlägg för vi börjar 8 på morgonen och ska jobba frukost lunch. *suck* jobbigt.
men så blir det iallafall.


skönt att sova efter att man har jobbat...

Godnatt allihopa!



24/2 2010

Jätte roligt att det kommit ännu fler läsare hoppas att ni stannar, det finns även en länk under menyn där ni kan följa mig på bloglovin om ni vill det. :)

Nu har jag iallafall slutat jag har blåsor på mina hälar och fötterna mår inte bra. Jag har förut haft benhinneinflamation och inflamation under fötterna, och just nu så känns det som att den under fötterna har kommit tillbaka för när jag går så känns det som att jag går på en spikmatta inte kul :(

mr.love är kvar i köket och städar upp lite jag ska gå i duschen nu så jag inte luktar "apa" och fötter luktar ju inte så jä*la kul heller efter att man har sprungit fram och tillbaka som jag gjort ikväll. :P

Skriver sen efter jag duschat och vart ut en sväng.




24/2 2010

Nu ska jag gå och byta om sen ska jag jobba, men skriver ikväll då jag är tillbaka på rummet.
Om ni just kommit in till bloggen så går det ju att scrolla ner och läsa annat som är skrivet förut idag. :)
Slutar klockan elva så då någon gång borde jag komma tillbaka!!


KOM IHÅG - elaka kommentarer publicerar jag inte!


24/2 2010 - ???



Svar: ja alla som fått bloggen av mig dem vet att det är jag... Nej jag är inte rädd för kommentarer men om jag väljer att inte lägga ut mitt namn varför stör det då dig? sen att tro att jag skäms, varför kommenterar du anonymt? Varför kommer inte du fram till mig eller ringer mig på telefonen och säger vad du tycker.
nej jag hade inte tänkt skriva skit på bloggen då hade jag väll redan gjort det. Om jag vill starta om från början med en blogg där det är endast vissa som vet vem jag är för att jag inte alltid kanske vill synas.
men hur moget är det igentligen att komma in på min blogg och kommentera anonymt och sen sitta och säga att jag inte vågar stå för vem jag?
Tänk efter lite grand va?

Ring då du är mogen att prata som en normal människa!!




24/2 2010

Nu har jag städat lite här inne plockat bort och bäddat sängen, det blir ju mycket roligare att komma tillbaka till rummet om det är städat. Men vet dock inte vad vi ska göra då jag och mr.love slutar. :D

Nu sitter jag då och äter chilinötter godis och dricker fanta, jag åt nämligen lever till lunch och jag är iinte förtjust i lever men det såg ut exakt som en köttbit så jag tog det sen då jag åt så märkte jag att det var lever. Så efter det så sprang jag och mr.love ner till shell direkt efter att vi hade hämtat jackorna och min busch, jag fick lov att dampborsta tänderna också.

Jag brukar kunna äta saker men inte lver visst ja nog gick det att äta lite det smakade ju inte som det typ brukar smaka med leverpastej, leverbiff eller sånt. men jag tycker att lever har en speciell smak som jag inte tycker om men jag vet ju hur det ska smaka och om jag står och lagar det till gäster så kan jag ju ändå smaka av och vet hur det ska smaka men jag kan inte äta mig mätt på det.

TYCKER DU OM LEVER?


24/2 2010

Vill du ha mera läsare??
Här är en länk till en sida jag lovar att det funkar jag är själv medlem där. :)
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka

Jag vet att jag tjatat om det, men folk som är in och kommenterar för mer läsare jag går alltid in på er som kommenterar. :)
Men vill ni ha mer läsare utan att kommentera överallt så klicka på länken bli medlem och sedan så hur du samlar poäng det gör du genom att gå in och läsa andras bloggar om du då kommenterar på deras eller inte det är ju upp till dig. men iallafall så varje blogg du är in på ifrån deras sida så får du 2 poäng och var tredje poäng är minst 1 garanterad besökare.


24/2 2010 - DAGENS 90TALS KLIPP (SAILORMOON)

Jag sa ju att jag skulle börja lägga ut ett klipp från något i listan! (under klippet) för varje dag som går så kommer jag att lägga upp ett klipp eller en bild, och sen göra ett kryss för rutan på just den saken. :)
Det här blir dagens klipp från 90talet, det blir ett avsnitt från sailormoon. Så alla ni som längtar tillbaka till då ni var små titta och längta tillbaka.

[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
[ ]-när all that var det roligaste som fanns
[ ]-pokemon och digimon
[ ]-när man spelade kulor på skolgården varje rast
[ ]-när Britney Spears och Spice Girls var det enda man lyssnade på
[ ]-när man fick Hitz for kidz i julklapp
[ ]-när man tog med sig freestylen och en trave CDskivor istället för iPoden
[ ]-när Pippis pappa var fångad av pirater
[ ]-när Timon och Pumba bara var med i Lejonkungen och inte hade ett eget program
[ ]-gogos
[ ]-när tamagutchi var ke you happy..."
[ ]-"I'm a barbie allas bästa vän
[ ]-"I'm a tamagutchi, and I can make you happy"
[ ]-"I'm a barbie girl, in a barbie world, I'm made of plastic, it's fantastic"
[ ]-"Sola å bada, tio pina colada. På sommar'n är livet som bäst"
[ ]-"Mål mål mål, mera mål, å mål, det kommer det att bli"
[ ]-"boom boom boom boom, I want you in my room"
[ ]-"Mama mia, here I go again"
(KUNDE DU ALLA MELODIERNA UTAN TILL?)
[ ]-tiden innan harry potter
[ ]-när du såg din första harry potter bok och tänkte att den kommer jag aldrig orka läsa
[ ]-när rugrats inte hade ersatts av all grown up
[ ]-när lattjo lajban var veckans höjdpunkt
[ ]-att "mojje och mimmi" förut var "nicke och nilla" och innan det "nicke och mojje"
[ ]-första gången det hölls melodifestivalen för barn, MGP Junior och Sofie sjöng om Superduperkillen
[ ]-du kommer ihåg melodin till superduperkillen och delar av texten (han är min superduperkille, bara min. Han gilär den som jag lar bäst)
[ ]-när det var jojo-period och alla övade in tricks
[ ]-när inte disneychannel fanns, eller iallafall inte var upptäckt
[ ]-Creep School, Aahh! Riktiga monster!, Dough m.fl
[ ]-när piggelinglassen kostade 6 kr
[ ]-och sandwichen 10 kr?
[ ]-och framför allt, minns du när det blev år 2000 och alla vuxna sa att du hade tur som fick uppleva det, men du tyckte att det kändes precis likadant som när det blev 1999?
---------------------------------------------------------
Minns du även...
[ ]-när Greveholm var julkalendern
[ ]-”Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glider på snowboard och skidor”
[ ]-väntan på att babysolen i Teletubbies skulle gå ner så andra program kunde börja
[ ]-REAs testpatrull
[ ]-S club 7 och A-teens
[ ]-Brum var din favoritbil och hjälte
[ ]-När alla såg på Noas ö och sen gick runt och sa ”Ojski pojski”
[ ]-muminböckerna som sen blev film, fast filmerna överträffade aldrig böckerna
[ ]-Lilla sportspegeln med Tom&Jerry i pausen…
[ ]-När Vintergatan 5A var först ut som sommarlovsmorgon
[ ]-När man försökte ringa till Zonkofonerna på rymdskeppet
[ ]-Alla minns.. Dr Bombay
[ ]-Daddy DJ
[ ]-Pogs :)
[ ]-när man lärde sig siffor och bokstäver från 5 myror är fler än 4 elefanter
[ ]-Svingelskogen och Elektrik Banana Band CDskivorna
[ ]-innan Pixar Animations började göra filmer och Disney var the one and only
[ ]-MAX skattkisteglass med en leksak under botten.. i det hemliga facket!
[ ]-tävlingarna i Kannan, du minns även vad de gick ut på.. Kulstötning, gå loss fången ur tornet etc.
[ ]-den gamla varianten av kanal etts symbol, med streck som en etta
[ ]-”Har ni sett… kanal ett?!”
[ ]-när bolibompadraken studsade bland stjärnor mot en blå bakgrund
[ ]-när Hjärnkontoret hade svar på alla dina frågor
[ ]-”Du är så yeah yeah wow wow”
[ ]-när Sune åt snus, Rudolfs ben blev påkört och Håkan blev överkörd i Sunes Sommar
[ ]-Björne och Snigel, och Anki och Pytte
[ ]-Gladiatorerna på fredagskvällarna klockan åtta
[ ]-Pelle Svanslös och Karusellerna sover, julkalendrar i favorit
[ ]-Fångarna på Fortet på TV4 med gunda (skynda, skynda)
[ ]-”Hipp hurraaa för här kommer bumbibjörnarna! Studdsar fram igenom sagorna..”?
[ ]-Balt, Baltazar, Balt, Baltazar, Baltazar!
[ ]-"Har du myrir i brallan? Sluta va en sur en, följ med ut i naturen" med Ola
[ ]-När Baby Born var allas älsklingsbarn
[ ]-Tintin och Milou
[ ]-Alla glassorter som blivit utrotade :'(
[ ]-"och när du hör det här ljudet (**pliing**) då är det dags att vända blad. Då börjar vi."
[ ]-"Vi rockar fett, åh, Damöb, vi rockar fett! Don grymmaste av grymma som ni nånsin sett..."
[ ]-Rädda Joppe "Död eller levande"!!!
[ ]-Smurfhits
[ ]-Julens Hjältar och alla andra julkalendrar från förr. Visst var de sjukt mycket bättre då?!
[ ]-Eva & Adam!!
[ ]-Kalle Stropp och Grodan Boll
[ ]-Nalle har ett stort blått hus =)
[ ]-Sikta mot stjärnorna!
[ ]-Snobben
[ ]-DisneyDags, dags att sitta fastklistrad vid TVn
[ ]-Bananer i Pyjamas (aka B1 och B2)
[ ]-"Vet du vad det bästa är? *boom boom* Leksaker från BR!"
[ ]-Innan DVD ersatte hederliga gamla VHS...
[ ]-Dr Kosmos :D
[ ]-PINGU!!! "Nuut nuut!"
[ ]-Nalle Puh innan han var animerad...
[ ]-Trasdockorna!!
[ ]-Grynet: TA INGEN SKIT!
[ ]-När hela Sverige kollade på Robinson, och när Robinson-Robban målade hela sig blå...
[ ]-Inspector Gadget


24/2 2010

VILKA SAKNAR SOLERO GLASSEN??

Jag saknar den mycket den var otroligt god speciellt en varm sommar dag också gick man på affären och köpte en sån glass och sen efter ett tag så smälte det i den också kunde man dricka upp resten. Den var verkligen god.
Är det någon som vet varför dem ens tog bort den?
Synd och skam är det att dem tog bort den, den var en utav mina favorit glassar!
VILKEN ÄR ERAN FAVORIT SOMMAR GLASS??




24/2 2010 - DAGENS FRÅGA







24/2 2010

Idag sov ganska så mycket längre eftersom att vi somnade typ kring halv två, två.
Liar Liar vad lika bra som jag kom ihåg att det var.

Igår så pratade jag med mamma och då sa jag vilka filmer jag hade köpt, sen då jag pratade med henne igen på kvällen så skulle jag berätta för P***** vilka filmer jag hade köpt och då hade mamma glömt vilka jag hade köpt också hade hon köpt Liar LIar och På smällen hon också..

Jaja nu ska jag och Mr.love gå och äta lunch iallafall. Skriver DAGENS FRÅGA då jag kommer tillbaka.

24/2 2010

Nu ska jag och mr.love gå och lägga oss också hade vi tänkt kliva upp ganska så tidigt imorgon och äta frukost, f*n vad gott med hotellfrukost det är seriöst den godaste frukosten som finns.

Hur många utav er är födda på 90 talet.
Minns ni några av dem hära sakerna?
Minns du...
-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
-när all that var det roligaste som fanns
-pokemon och digimon
-när man spelade kulor på skolgården varje rast
-när Britney Spears och Spice Girls var det enda man lyssnade på
-när man fick Hitz for kidz i julklapp
-när man tog med sig freestylen och en trave CDskivor istället för iPoden
-när Pippis pappa var fångad av pirater
-när Timon och Pumba bara var med i Lejonkungen och inte hade ett eget program
-gogos
-när tamagutchi var ke you happy..."
-"I'm a barbie allas bästa vän
-"I'm a tamagutchi, and I can make you happy"
-"I'm a barbie girl, in a barbie world, I'm made of plastic, it's fantastic"
-"Sola å bada, tio pina colada. På sommar'n är livet som bäst"
-"Mål mål mål, mera mål, å mål, det kommer det att bli"
-"boom boom boom boom, I want you in my room"
-"Mama mia, here I go again"
(KUNDE DU ALLA MELODIERNA UTAN TILL?)
-tiden innan harry potter
-när du såg din första harry potter bok och tänkte att den kommer jag aldrig orka läsa
-när rugrats inte hade ersatts av all grown up
-när lattjo lajban var veckans höjdpunkt
-att "mojje och mimmi" förut var "nicke och nilla" och innan det "nicke och mojje"
-första gången det hölls melodifestivalen för barn, MGP Junior och Sofie sjöng om Superduperkillen
-du kommer ihåg melodin till superduperkillen och delar av texten (han är min superduperkille, bara min. Han gilär den som jag lar bäst)
-när det var jojo-period och alla övade in tricks
-när inte disneychannel fanns, eller iallafall inte var upptäckt
-Creep School, Aahh! Riktiga monster!, Dough m.fl
-när piggelinglassen kostade 6 kr
-och sandwichen 10 kr?

-och framför allt, minns du när det blev år 2000 och alla vuxna sa att du hade tur som fick uppleva det, men du tyckte att det kändes precis likadant som när det blev 1999?

---------------------------------------------------------
Minns du även...
-när Greveholm var julkalendern
-”Vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glider på snowboard och skidor”
-väntan på att babysolen i Teletubbies skulle gå ner så andra program kunde börja
-REAs testpatrull
-S club 7 och A-teens
-Brum var din favoritbil och hjälte
-När alla såg på Noas ö och sen gick runt och sa ”Ojski pojski”
-muminböckerna som sen blev film, fast filmerna överträffade aldrig böckerna
-Lilla sportspegeln med Tom&Jerry i pausen…
-När Vintergatan 5A var först ut som sommarlovsmorgon
-När man försökte ringa till Zonkofonerna på rymdskeppet
-Alla minns.. Dr Bombay
-Daddy DJ
-Pogs :)
-när man lärde sig siffor och bokstäver från 5 myror är fler än 4 elefanter
-Svingelskogen och Elektrik Banana Band CDskivorna
-innan Pixar Animations började göra filmer och Disney var the one and only
-MAX skattkisteglass med en leksak under botten.. i det hemliga facket!
-tävlingarna i Kannan, du minns även vad de gick ut på.. Kulstötning, gå loss fången ur tornet etc.
-den gamla varianten av kanal etts symbol, med streck som en etta
-”Har ni sett… kanal ett?!”
-när bolibompadraken studsade bland stjärnor mot en blå bakgrund
-när Hjärnkontoret hade svar på alla dina frågor
-”Du är så yeah yeah wow wow”
-när Sune åt snus, Rudolfs ben blev påkört och Håkan blev överkörd i Sunes Sommar
-Björne och Snigel, och Anki och Pytte
-Gladiatorerna på fredagskvällarna klockan åtta
-Pelle Svanslös och Karusellerna sover, julkalendrar i favorit
-Fångarna på Fortet på TV4
-”Hipp hurraaa för här kommer bumbibjörnarna! Studdsar fram igenom sagorna..”?
-Balt, Baltazar, Balt, Baltazar, Baltazar!
-"Har du myrir i brallan? Sluta va en sur en, följ med ut i naturen" med Ola
-När Baby Born var allas älsklingsbarn
-Tintin och Milou
-Alla glassorter som blivit utrotade :'(
-"och när du hör det här ljudet (**pliing**) då är det dags att vända blad. Då börjar vi."
-"Vi rockar fett, åh, Damöb, vi rockar fett! Don grymmaste av grymma som ni nånsin sett..."
-Rädda Joppe "Död eller levande"!!!
-Smurfhits
-Julens Hjältar och alla andra julkalendrar från förr. Visst var de sjukt mycket bättre då?!
-Eva & Adam!!
-Kalle Stropp och Grodan Boll
-Nalle har ett stort blått hus =)
-Sikta mot stjärnorna!
-Snobben
-DisneyDags, dags att sitta fastklistrad vid TVn
-Bananer i Pyjamas (aka B1 och B2)
-"Vet du vad det bästa är? *boom boom* Leksaker från BR!"
-Innan DVD ersatte hederliga gamla VHS...
-Dr Kosmos :D
-PINGU!!! "Nuut nuut!"
-Nalle Puh innan han var animerad...
-Trasdockorna!!
-Grynet: TA INGEN SKIT!
-När hela Sverige kollade på Robinson, och när Robinson-Robban målade hela sig blå...
-Inspector Gadget
Hur mycket minns ni??
Nu hart jag rensat bort en massa ur listen eftersom att den var längre och det är någon annan som har skrivit den, men jag minns alla dem sakerna som står nu. :)
Jag tänkte då och då ta upp någon av dem hära sakerna och kanske lägga in ett klipp från youtube om just det.
VAD TYCKER NI SKA JAG LÄGGA IN ETT KLIPP OM DAGEN FRÅN NÅGOT AV PROGRAMMEN??

Nu ska jag och Mr.Love gå och se på filmen. God natt

23/2 2010

Nu har vi slutat fick 20 kr i dricks *WooW* noot. Det var kul iallafall och alla som vi var med idag var jätte trevliga.
Imorgon så ska vi jobba likadant och med samma personer, fast en ny som heter A*** istället för C**** som var idag i köket.

Nu ska vi gå runt en sväng på hotellet sen ska vi ta och duscha/Bada sen blir det att se på Liar Liar. Den är såååå bra!

VILKA HAR SETT FILMEN "LIAR LIAR"??


23/2 2010

Glöm inte att få fler läsare till bloggen via länken (nedanför)
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka

Det här blir sista inlägget innan jag går och "jobbar" men jag skriver ju självklart då jag kommer tillbaka.
Jag ska byta om på ca 10-20 minuter och sen ska jag gå dit det är ju bara kanske 20 meter dit ifrån rummet men vill ändå vara i tid där så dem ser att man kan vara i tid.

Imorgon kommer jag att jobba samma tid som jag jobbar idag men sen på torsdag så vet jag inte när vi jobbar men det får vi antagligen veta imorgon eller ikväll.
Jag tror inte att det är så jätte mycket folk som äter på veckodagar men vi får väll se man ska ju ändå vara bered och vi måste ju sen städa plocka bort och allting. så samanlagt så tar ju allting tid endå.

Nu ska jag städa lite här inne i rummet innan jag ska börja byta om.


23/2 2010

Jag vet inte varför, men mina prenumeranter som ska synas i den lilla flicken på sidan från bloglovin syns inte någon som vet varför??

Måste man uppdatera den flicken??

23/2 2010

nu ska jag gå iväg en sväng på hotellet kanske se om dem har någon chocklad för har ingen här på rummet plus att det är tråkigt då mr.love inte är här.

Bybye

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1521900/piteasflicka?claim=5zxg95yv3ga">Följ min blogg med bloglovin</a>

23/2 2010 - SKOR

Nu har jag duschat klart och mr.love har gått för att "jobba". Börjar ju inte förrens klockan 17 och då jobbar jag tills klockan 23 så inga inlägg mellan den tiden kommer det att vara.

Har nog inte lagt in någon bild på skorna som jag sist köpte har jag ens sagt att jag ÄÄÄÄLSKAR skor??
ja iallafall så här är en bild på förra skorna som jag köpte:

Dem är ifrån scorette i Piteå's Galleria. Dem var på rea kostar igentligen 700kr men jag köpte dem för 300kr tror jag att det var. eller så var det 400kr minns inte riktigt.

men är då nöjd med köpet.

23/2 2010

Nu har jag laddat kameran ett tag så tänke lägga in bild på det jag köpte i "stan" idag.

1. Dricka - 12kr
2. Film ( Erin Brockovich, Stepmom aka "vid din sida")
3. Film - ( På smällen, Liar Liar)
4. Hoodie Intersport 140kr

Hur många utav er läsare har sett filmen "Liar Liar" den är sååå bra, då jag köpte film så skulle jag välja mellan den och en annan film men var tvungen att köpa den för jag skrattar då jag ser den.

Nu ska jag gå och duscha så håret hinner torka innan jag ska "jobba".
Kul ska det bli men lite nervöst måste jag säga.

Förresten jag ska göra en ny sluthälsning också senare då mr.love är och "jobbar".

23/2 2010

Nu sitter jag och mr.love och spelar kort det känns som att det aldrig blir osm jag säger jag sa att vi skulle se film men vi spelar kort sistället men bara så ni vet det är inte dte att jag ljuger det bara inte blir som jag säger. HAHA
bloggdesignen är på böjad och jag ska fortsätta med den lite grand då mr.love går och börjar jobba klockan 3 för då ska jag vänta i 2 timmar innan jag ska jobba.

Nu ska vi iallafall spela lite till kort vi spelar Ne*er och president sen ska vi nog se någon av filmerna som vi köpt.


23/2 2010

Nu är vi tillbaka på hotellet först så köpte mr.love ett dagens mål på frasses också åt jag lite strips av han. Sen gick vi på intersport och jag köpte en tröja. Efter det så gick vi på coop konsum och där skulle vi lämna igen filmen som vi hyrde igår men då såg vi att dem hade bra priser på dubbelfilmer så då köpte jag två dubbel filmer. Jag tog alldeles nyss kort på det vi köpte men då dog kameran så bilder på tröjan och filmerna kommer senare.
Jag har ju blivit sprite nörd nu också så jag köpte en billig dricka som är typ liknande sprite fast den heter spririt och det är coops märke. -.- men skit samma.

Nu sitter jag och lyssnar på musik:


Gillar nickelbacks nya låtar speciellt texten det kan bero på att mycket har hänt på ett år.

iallafall varför jag köpte en tröja var för att jag har sagt det men säger det igen jag ska byta ut hela min garderob har så mycket kläder som jag inte använder längre jag tror att jag ska sälja det här på bloggen men ska gå igenom kläderna på lovet och det kommer antagligen ta lång tid.

Nu ska jag och mr.love se på en film så fort han kommer ut från tossiletten.



23/2 2010

Nu ska vi gå och äta lunch sen ska vi gå in till "stan" och lämna in en film som vi hyrde igår om vi inte lämnar in den så hyr vi om den.
Jag skriver då vi är tillbaka ifrån "stan".


23/2 2010 - DAGENS FRÅGA!



HAR DU SMAKAT TORKAT RENKÖTT? TYCKTE DU ATT DET VAR GOTT?


23/2 2010

Har ju glömt att nämna det men eftersom att jag inte har fixat min design än så har jag ju inte fixat så ni kan klicka på inläggen för att följa mig på bloglovin men följ mig gärna endå så blir det enklare att se då jag skrivit inlägg. :)


23/2 2010

Det gick inte att ta kort på poolen nu därför att den öppnar 17 och stänger 22 så jag hinner inte ta något kort på poolen varken idag eller imorgon utan jag måste nog göra det på torsdag.

Men jag har tagit kort på en del av lobbyn och utan för restaurangen.


Lobbyn.

Utan för restaurangen.

Det är väldigt stort inne i restaurangen också märkte jag och mr.love igår då vi gick omkring och tittade lite grand.

Men nu ska jag se på tv för sen skulle vi nog gå in till "stan" eller vad man nu ska kalla det.


23/2 2010

SH*T vad jag är uppe tidigt nu mr.love ligger fortfarande och sover och jag har varit till receptionen och köpt en sprite för är förb***t trött. Vi somnade ändå tidigt igår vi såg på första avsnittet av scrubs sen började vi se på andra och då reklamen var mellan första och andra så somnade mr.love och sen somnade jag då det började.

Nu ska jag nog gå och ta kort på poolen så ni får se den och eftersom att jag är på ett hotell och det är kallt ute så självklart är det en inne pool för er som inte fattat det.

Jag funderar på att gå i duschen efter att jag vart och tagit kort eftersom att jag vill ju lukta gott sen då jag ska jobba. Det är ändå lite nervöst för det är ju första gången nu som jag ska servera utanför skolan.

Nu ska jag gå till poolen!

22/2 2010

Nu ska jag och mr.Love lägga oss och se på tv har nyss varit ute en sväng och var i baren och köpte en sprite för vi vart törstiga ioförsig så går det ju att dricka vatten men var sugen på något sött.
Imorgon blir det nog att dricka vatten när vi blir törstiga.

Inget mer inlägg blir det ikväll så vitt jag vet iallafall eftersom att vi nu går och lägger oss vi kommer antagligen att sova som stockar eftersom att vi har suttit i en buss hur länge som helst och sen måste jag erkänna att jag faktist är lite mer mamma sjuk än vad jag trodde att jag skulle vara.
Nog skulle det vara skönt nu att typ sitta och dricka en kopp te med mamma och äta en kvällsmacka.
menmen så här är livet man måste någon gång gå vidare. Nu är jag ju bara på praktik men det blir ju bra träning inför senare i livet då jag faktiskt kommer att flytta hemmifrån på riktigt och kanske inte ens bi i Piteå som jag nu gör.

iallafall så nu skulle vi ju gå och sova.

Skönt att sova i dem dära kuddarna. :P
GOD NATT / PITEASFLICKA

22/2 2010

Jobbkläderna:


Det här är jobbkläderna som jag ska ha på mig imorgon då jag jobbar i servering bild kommer senare på kökskläderna då jag ska vara i köket men imorgon är det servering som gäller och då ska jag börja jobba klockan 17.00.

(NI SOM SÖKER FRÅGAN OM PIKACHUU DEN ÄR ETT INLÄGG LÄNGRE NER)


22/2 2010

Fortfarande preliminär bloggdesign.
nyss då jag satt på facebook så gick jag med i en klubb som heter "gå med om du vill att polisen ska skrika PIKACHUU innan dem elchockar dig!" lite rolig grupp faktist, men
VAD HADE DU GJORT OM POLISEN SKRIKIT PIKACHUU INNAN HAN CHOCKAR DIG MED ELPISTOL????


Nu ska vi se klart på tv för vi har inte startat filmen än eftersom att mr.love är så seg.


22/2 2010 - TJAT

nu tjatar jag om det hära med mer läsare igen.. men bli medlem på länken och få GARANTERAT MERA LÄSARE!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka

TJATTJATTJAT FRÅN MIG MEN VILL DU HA LÄSARE SÅ VET JAG ATT DET FUNKAR!!


22/2 2010

Förlåt för så vanlig design det är blogg.se's design men det är för att min syster ville göra design också började hon, men sen slutade hon mitt i allt... Så det sk*t sig men någon dag då jag har tid och tråkigt så ska jag göra en design.

Nu har jag och mr.love varit på coop konsum iallafall vi hyrde en film och köpte lite chips. Filmen kostade bara 19 kr att hyra och vi hinner gå och lämna tillbaka den innan vi börjar imorgon så det är bra.
Vi köpte också lufttorkat renkött det är såååå gott. men vi måste gå till köket och fråga om vi kan få låna en kniv.

Nu ska vi se film och mysa bilder på poolen kommer sen.


22/2 2010

Efter att ha varit och tittat lite snabbt så upptäckte vi att dem har ett solarium så vi ska nog gå och sola lite senare tror vi iallafall. :)
jag ska sola 6 minuter på varje sida och det blir 30 kr.
Mr.love ska också sola 6 minuter men jag vet inte om han ska sola båda sidorna eller bara en sida. om vi inte solar idag så kanske vi gör det en annan dag istället. Vi sitter iallafall bara på hotellrummet nu, vi ska nog gå och ta kort lite senare på poolen och gymet och kanske solariumet och bastun. SEn har dem SPA här också. :)
men kort det kommer senare för glömde kameran då vi gick nyss.


22/2 2010

Nu har vi varit och ätit det var god köttfärssås och spagetti med lite ruccola sallad iblandat med svamp.
Riktigt gott var det.
Nu sitter jag och äter "efterrätt" en bulle som vi köpte på shell här bredvid.
Jag längtar faktist lite grand till på torsdag eftersom att då kommer kanske E***** och R***** hit för R bor här i närheten. Hoppas verkligen att dem kommer för då blir det kul att träffa någon man känner.
Dem som jobbar här är trevliga. Nu är mr.Love på toaletten och efter han har vart klart där så ska vi gå och titta runt lite grand, sen måste vi gå och fråga om vi ska bo på samma rum hela tiden som vi är här. För om vi ska ha samma rum så kan vi ju lämna lite grejer här.
Skriver då vi vart och kollat runt då kommer också lite bilder. :)


22/2 2010

nu är vi framme det var en långtråkig resa jag försökte sova men det gick inte så bra att sova i en buss som guppar hela tiden.

Så här ser rummet ut:






Jag i bussen:


Nu ska vi alldelles strax gå och äta middag i restaurangen först ska vi packa upp färdigt.
Skriver när vi har ätit och tittat runt lite på hotellet.

22/2 2010

Var alldeles nyss i maten och skulle äta men då var det köttfärssås och spagetti men då satt C***** och J***** och sa att det var larver och likmaskar så nu blir det än en dag utan mat på skolan. Inte bra eftersom att jag senare ska sitta i en buss i ca 2 timmar.
Nu ska jag gå till glasentren och träffa nördarna sen ska vi gå upp till huset där vi har skola för vi ska prata med lärarna om att vi måste gå tidigare.

Det här är sista inlägget innan vi är framme vi får hoppas att vi har internet där borta annars lär det inte lbi så mycket mer uppdatering, men om vi har internet så kan jag lägga upp bilder på rummet också.


22/2 2010

VAD VILL NI ATT JAG SKRIVER OM??

HUR SKA MIN DESIGN SE UT??

Tyck till det är eran åsikt som spelar roll för att jag är inte den som ska sitta och läsa tills ögonen blöder (skämt).

Mer läsare nu -  http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka


22/2 2010 - GLÖM INTE

Glöm inte att om du vill ha fler läsare så bli medlem på den hära länken jag vet att det funkar för jag är själv medlem där.
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka


22/2 2010

Sitter på skolan nu och idag åker vi det känns lite spännande men är fortfarande nervös inför alla frågor som vi måste ställa till dem där borta. Men kul ska det bli, jag och mr.love kommer att kliva på bussen på sjukhuset.
sen ska vi sitta i den bussen i två timmar. *suck* jobbigt.

Jag hoppas verkligen att dem är trevliga och snälla där borta. Tyvärr så kan det bli så att jag missar då vår katt ska få kattungar eftersom att vi är i arvidsjaur menmen mamma lovade att skicka en bild om hon får dem.

Nu ska jag fortsätta jobba här på lektionen.
Här är en bild som jag tagit.



21/2 2010

Nu ska jag och mr.love gå och sova vi har frestande dag framför oss imorgon vi ska först vara på skolan sen ska vi ju sitta i arvidsjaurs bussen i två timmar *suck*. Ja vi får väll hoppas på att dem är trevliga och snälla där borta annars blir det ju inget roligt.

Vi har iallafall ätit crepes och sallad till middag tyvärr så har jag packat ner kameran så kan inte lägga in något kort nu.
Jag och mr.love har också duschat.

Nu ska vi se film och sova som sagt.


21/2 2010

Jag vet att bloggdesignen inte är så snygg men någon dag då jag har tid borta i arvidsjaur så kanske jag gör om den om jag som sagt har tid.
Nu har lillebror kommit hem och mamma och P****k kommit hem tror jag men dem är inte inne i huset så jag vet inte riktigt men iallafall så väntar på att dem ska göra middag istället för att ta en smörgås som jag skrev i förra inlägget. :)

Länk till fler läsare på bloggen: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka


21/2 2010 - NU!

Nu ska jag och mr.love gå och ta oss en smörgås sen ska vi nog gå ut med hundarna för att dem måste ju också göra sina behov.

Och jag vet inte om jag sagt det men våran katt väntar kattungar också men vet inte när dem kommer, dem kommer säkert att kkomma nu när jag och mr.love är i arvidsjaur.


Glöm inte att gå in på länken så ni får fler läsare -

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka

VAD VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA OM??? TYCK TILL SÅ JAG FAKTIST VET!


21/2 2010

Har alldeles nyss stått vid spegeln och försökt få en någorlunda bra bild på mig själv till facebook eftersom att någon omogen människa har hackat min facebook och tagit bort den, så då vart jag tvungen att göra en ny.

Här är en bild på min nya klocka som jag köpte idag på Ur & Penn den kostade 150kr på rea.


Vart faktist nöjd med köpet av klockan.
Nu ska jag och mr.love iallafall äta lite grand sen vet jag inte jag kanske ska sitta och fortsätta fixa min nya facebook.


21/2 2010 - KOM IHÅG

Kom ihåg att om ni vill ha mera läsare så kan ni bli medlemar på den hära sidan -
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka

Man får många garanterade besökare genom den sidan många utav er är säkert ifrån den sidan eller hur.

VILKA UTAV ER ÄR IFRÅN BLOGGTRAFIK.NU SOM BESÖKER MIN HEMSIDA??



21/2 2010

jag mr.love och hans mamma var ju i stan och eftersom att gina tricot inte hade öppet idag så blev det ingen tröja.

NÅGON SOM VET OM DEM HAR GINA TRICOT I ARVIDSJAUR??

Jag köpte iallafall en klocka på Ur & Penn ingen bild nu för jag sitter vid mamma´s dator bild kan jag nog lägga in imorgon då jag är framme i arvidsjaur.
Nu ska vi packa färdigt sen ska jag och mr.love duscha sen blir det väll att äta middag vet inte om det blir middag på frasses eller om det blir hemma, det beror på vad det blir för mat här hemma.



21/2 2010

aa nu ska vi fara jag lägger in en bild senare på vad det blev för tröja det kanske inte ens blir en tröja ifrån lindex det kanske blir en tröja från någonannanstans.

mr.love står och packar eftersom att imorgon så ska vi fara till ett hotell och bo där några dagar + att vi ska ha praktik där så därför ska vi bo där.
Men sen blir det lov nästa vecka och efter lovet så ska vi tillbaka till hotell Laponia igen och ha praktik jag ser framemot det hoppas att det blir roligt.


21/2 2010

Nu ska mr.love äta frukost och jag ska inte äta för jag ska gå och sminka mig.
Vi ska in till stan till Lindex igentligen så ville jag till Gina Tricot för där har dem en tröja som jag vill ha men den tröjan får jag köpa till veckan eller under lovet istället jag ska köpa en annan tröja idag för jag ska rensa ur min garderob helt och byta ut den, om ni har tur så kommer jag att sälja lite kläder här på bloggen.


20/2 2010

VILL DU HA MERA LÄSARE??

Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piteasflicka för var 3dje sida du är inne på i 10 sekunder som dem hänvisat dig till så får du minst en garanterad läsare. det är dels genom dem jag fått alla mina läsare. :D

Nu ska jag och Mr. lover gå och sova. :)



20/2 2010

bloggen ser helt fu**ad ut just nu men det är för att jag försöker göra om den men det går inte så himla speciellt inte nu på kvällen men ska försöka fixa det någon dag då jag får tid sen kommer jag skriva om det ni vill så fort ni kommenterar om vad! :D


20/2 2010

Hed gjort en annan "privat" blogg men det tjorvade sig den hade jag skrivit fel mail på så den kunde jag inte ha eftersom att jag nu inte kommer in på den.
Jag har ju en annan blogg som det är många som ser och läser men eftersom att det finns många som jag inte vill ska läsa den så gjorde jag nu den här.

På den hära bloggen kommer jag att skriva om vad som händer och har hänt kring mitt liv från flera år tillbaka.
Det är nästan ingenting som är roligt men blir ni många som läser så måste jag kanske öndra "skrivstil" och börja skriva om lite roligare saker.

Om det är någon som läser redan nu så får ni gärna ge förslag!

VAD SKA JAG "PITEASFLICKA" SKRIVA OM HÄR I BLOGGEN??????



RSS 2.0