20/2 2010

Hed gjort en annan "privat" blogg men det tjorvade sig den hade jag skrivit fel mail på så den kunde jag inte ha eftersom att jag nu inte kommer in på den.
Jag har ju en annan blogg som det är många som ser och läser men eftersom att det finns många som jag inte vill ska läsa den så gjorde jag nu den här.

På den hära bloggen kommer jag att skriva om vad som händer och har hänt kring mitt liv från flera år tillbaka.
Det är nästan ingenting som är roligt men blir ni många som läser så måste jag kanske öndra "skrivstil" och börja skriva om lite roligare saker.

Om det är någon som läser redan nu så får ni gärna ge förslag!

VAD SKA JAG "PITEASFLICKA" SKRIVA OM HÄR I BLOGGEN??????



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback