22/2 2010

Var alldeles nyss i maten och skulle äta men då var det köttfärssås och spagetti men då satt C***** och J***** och sa att det var larver och likmaskar så nu blir det än en dag utan mat på skolan. Inte bra eftersom att jag senare ska sitta i en buss i ca 2 timmar.
Nu ska jag gå till glasentren och träffa nördarna sen ska vi gå upp till huset där vi har skola för vi ska prata med lärarna om att vi måste gå tidigare.

Det här är sista inlägget innan vi är framme vi får hoppas att vi har internet där borta annars lär det inte lbi så mycket mer uppdatering, men om vi har internet så kan jag lägga upp bilder på rummet också.


Kommentarer
Postat av: Augi - modeblogg

Hejsan!

Spana gärna in min nystartade modeblogg! :D Kram Augi!

2010-02-22 @ 13:01:28
URL: http://augi.blogg.se/
Postat av: anapanda

Nu har jag ordnat en tävling i min blogg :) Kolla in och delta om du har lust!



Ha en bra dag! ♥

2010-02-22 @ 13:28:41
URL: http://anapanda.webblogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback