22/2 2010

Efter att ha varit och tittat lite snabbt så upptäckte vi att dem har ett solarium så vi ska nog gå och sola lite senare tror vi iallafall. :)
jag ska sola 6 minuter på varje sida och det blir 30 kr.
Mr.love ska också sola 6 minuter men jag vet inte om han ska sola båda sidorna eller bara en sida. om vi inte solar idag så kanske vi gör det en annan dag istället. Vi sitter iallafall bara på hotellrummet nu, vi ska nog gå och ta kort lite senare på poolen och gymet och kanske solariumet och bastun. SEn har dem SPA här också. :)
men kort det kommer senare för glömde kameran då vi gick nyss.


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback