22/2 2010

Förlåt för så vanlig design det är blogg.se's design men det är för att min syster ville göra design också började hon, men sen slutade hon mitt i allt... Så det sk*t sig men någon dag då jag har tid och tråkigt så ska jag göra en design.

Nu har jag och mr.love varit på coop konsum iallafall vi hyrde en film och köpte lite chips. Filmen kostade bara 19 kr att hyra och vi hinner gå och lämna tillbaka den innan vi börjar imorgon så det är bra.
Vi köpte också lufttorkat renkött det är såååå gott. men vi måste gå till köket och fråga om vi kan få låna en kniv.

Nu ska vi se film och mysa bilder på poolen kommer sen.


Kommentarer
Postat av: I s a v

tack så mycket!! Hoppas du får ordning på designen snart då då :):)

2010-02-22 @ 20:15:01
URL: http://isav.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback