23/2 2010

Nu är vi tillbaka på hotellet först så köpte mr.love ett dagens mål på frasses också åt jag lite strips av han. Sen gick vi på intersport och jag köpte en tröja. Efter det så gick vi på coop konsum och där skulle vi lämna igen filmen som vi hyrde igår men då såg vi att dem hade bra priser på dubbelfilmer så då köpte jag två dubbel filmer. Jag tog alldeles nyss kort på det vi köpte men då dog kameran så bilder på tröjan och filmerna kommer senare.
Jag har ju blivit sprite nörd nu också så jag köpte en billig dricka som är typ liknande sprite fast den heter spririt och det är coops märke. -.- men skit samma.

Nu sitter jag och lyssnar på musik:


Gillar nickelbacks nya låtar speciellt texten det kan bero på att mycket har hänt på ett år.

iallafall varför jag köpte en tröja var för att jag har sagt det men säger det igen jag ska byta ut hela min garderob har så mycket kläder som jag inte använder längre jag tror att jag ska sälja det här på bloggen men ska gå igenom kläderna på lovet och det kommer antagligen ta lång tid.

Nu ska jag och mr.love se på en film så fort han kommer ut från tossiletten.



Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Jaddå, det var det :)

2010-02-23 @ 12:33:05
URL: http://icanpikan.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback