23/2 2010

Nu har jag laddat kameran ett tag så tänke lägga in bild på det jag köpte i "stan" idag.

1. Dricka - 12kr
2. Film ( Erin Brockovich, Stepmom aka "vid din sida")
3. Film - ( På smällen, Liar Liar)
4. Hoodie Intersport 140kr

Hur många utav er läsare har sett filmen "Liar Liar" den är sååå bra, då jag köpte film så skulle jag välja mellan den och en annan film men var tvungen att köpa den för jag skrattar då jag ser den.

Nu ska jag gå och duscha så håret hinner torka innan jag ska "jobba".
Kul ska det bli men lite nervöst måste jag säga.

Förresten jag ska göra en ny sluthälsning också senare då mr.love är och "jobbar".

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Bara man ser den så :P

2010-02-23 @ 14:39:03
URL: http://ascended.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

haha ja den filmen är bra :) allt bra?

2010-02-23 @ 15:24:08
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Anonym

snygg design!:D

2010-02-23 @ 15:59:49

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback