24/2 2010 - ???



Svar: ja alla som fått bloggen av mig dem vet att det är jag... Nej jag är inte rädd för kommentarer men om jag väljer att inte lägga ut mitt namn varför stör det då dig? sen att tro att jag skäms, varför kommenterar du anonymt? Varför kommer inte du fram till mig eller ringer mig på telefonen och säger vad du tycker.
nej jag hade inte tänkt skriva skit på bloggen då hade jag väll redan gjort det. Om jag vill starta om från början med en blogg där det är endast vissa som vet vem jag är för att jag inte alltid kanske vill synas.
men hur moget är det igentligen att komma in på min blogg och kommentera anonymt och sen sitta och säga att jag inte vågar stå för vem jag?
Tänk efter lite grand va?

Ring då du är mogen att prata som en normal människa!!




Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHHA! så jävla fail, vilken mupp :D

2010-02-24 @ 17:41:37
URL: http://jossanforsberg.blogg.se/
Postat av: ida!

*Gud, vilken sjukt fin blogg du har! :)*

Vill du ha ännu fler besökare?

Klicka här och registrera dig; http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=idaalicia

.. & de är 100% gratis! :) Asbra!



/ www.idaaliciaa.blogg.se

2010-02-24 @ 19:04:49
URL: http://idaaliciaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eeeh snäll kommentar host

Jag gillar inte att få sådana kommentarer heller.

Man får väl vara hur anonym man vill!

Jag säger t ex inte mitt riktiga namn och lägger inte ut bilder på mej själv.



2010-02-24 @ 21:45:43
URL: http://frallananna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har inte ditt nummer, men det var inte menat som elakt, faktiskt. utan det var bara en fundering och sådana får man väll ha? jag tänkte liksom bara om du hade din blogg till något speciellt syfte, då du ville vara anonym eller om du bara valde att vara anonym för "skojsskull" typ. så du missuppfattade mig totalt.. ville som bara få reda på syftet med din anonymitet. som sagt, var inte elakt menat på det sättet. menade inte att du snackar skit eller att du borde skämmas över dig själv. det var bara frågor!

2010-02-25 @ 12:47:16

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback