24/2 2010

Nu har jag städat lite här inne plockat bort och bäddat sängen, det blir ju mycket roligare att komma tillbaka till rummet om det är städat. Men vet dock inte vad vi ska göra då jag och mr.love slutar. :D

Nu sitter jag då och äter chilinötter godis och dricker fanta, jag åt nämligen lever till lunch och jag är iinte förtjust i lever men det såg ut exakt som en köttbit så jag tog det sen då jag åt så märkte jag att det var lever. Så efter det så sprang jag och mr.love ner till shell direkt efter att vi hade hämtat jackorna och min busch, jag fick lov att dampborsta tänderna också.

Jag brukar kunna äta saker men inte lver visst ja nog gick det att äta lite det smakade ju inte som det typ brukar smaka med leverpastej, leverbiff eller sånt. men jag tycker att lever har en speciell smak som jag inte tycker om men jag vet ju hur det ska smaka och om jag står och lagar det till gäster så kan jag ju ändå smaka av och vet hur det ska smaka men jag kan inte äta mig mätt på det.

TYCKER DU OM LEVER?


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju gott..

2010-02-24 @ 16:13:33
Postat av: Anonym

asså kimberly, alla vet redan att det är du? varför ska du dölja dig? skäms du så mycket över dig själv och är så rädd för kommentarerna eller vadå? eller hade du tänkt snacka skit om folk på bloggen och inte våga stå för det?

2010-02-24 @ 16:33:40

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback