25/2 2010

Nu är jag tillbaka på rummet och jag väntar på mr.love också ska sluta sen ska jag ringa E***** och fråga ifall dem kommer till arvidsjaur idag.
Det vore riktigt kul om dem kom hit. :D

Jag funderar på att bada i poolen idag, jag kan iallafall ta kort åt er på den så ni får se hur den ser ut.
det har gått bra idag att jobba Jag var på frukost och lunch.
Också äter vi ju av maten också så till frukost åt jag god hotellfrukost "1baguette, 1 våffla med nutella på, 2 melon bitar." delisious (vet inte hur det stavas) men jätte gott iallfall.
Till lunch så åt jag Lammcurry med ris och sallad.  det var också jätte gott.

Jag längtar lite tills imorgon för då far jag hem också ska vi vra med lite folk på kvällen kanske ta en cider och gosa på. :P

Nu ska jag hoppa i duschen!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härligt med en dusch =)

2010-02-25 @ 15:34:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback