25/2 2010

Jag fick en kommentar på msn om vad det var på bilden och det var rätt! ja det är socker. :P vi skulle bara se reaktion men ingen verkade reagera. :p HAHA
VIKTIGT DET ÄR SOCKER OCH INGET ANNAT, SÅ FÅ INTE FÖR ER NÅGOT!!!!!!!!!
DET ÄR VIKTIGT ATT NI FÖRSTÅR DET!
Men trevligt har iv haft iallafall, nu ska vi städa lite för imorgon ska vi ju upp och åka buss.
Först så ska vi ju äta hotellfrukost och sen ska vi ta våra saker och fara.

Det är riktigt trevliga människor som jobbar här på hotellet.
Mr.love är på toaletten nu sen när han är klar så ska jag duscha sen ska vi nog sova.

(Nej jag är inte full heller)
GOD NATT ALLA LÄSARE!


Kommentarer
Postat av: lizette

vilken av dom?:)

2010-02-26 @ 07:11:18
URL: http://lizettesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får inte skrämmas så där

2010-02-26 @ 09:27:21

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback