26/2 2010

Hej alla söta. :)
Nu är vi hemma i Piteå, en utav dem som jobbade i kust bussen slet sönder min väska, (inte kul) *suck*
hon kom fram till mig och frågade om det var min väska också frågade hon vart den skulle och då svarade jag piteå såklart. :S också slet hon ner väskan för trappen (det var dubbelbuss) så nu är dragkedjan trasig så nu måste jag hitta en ny väska tills när vi far tillbaka till arvidsjaur efter lovet.

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med mat sen ikväll så ska jag och mr.love hem tillhan och sen blir attt ha "roligt" med C och J. :)



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback