27/2 2010

Här är bild på tröjorna. :)

Gina tricot 249kr. ( det syns en liten svans från en av valparna vid mitt högra knä. haha)

Gina tricot 249kr.

Övre bilden var lite suddig men skit samma.
Nu ska vi iallafall sätta occ och se film vi ska se på "Erin Brokovich" och äta chips med dip, tillsammans med små barnen som vi är barnvakt åt (mina små syskon).
Mamma och P***** är hos P** och S**** för att S blir 40 idag så dem har fest. Riktigt toligt idag så hade mamma också köpt ett par tajta jeans det var lite kul att se hon i det, så då sa jag åt henne att jag och hon måste fara på stan nästa helg. Kul kan det ju bli har inte varit själv med mamma på stan sen... Jag minns inte!

jaja nu ska jag gå innan dem blir tokiga för att jag måste blogga hela tiden. :) haha


Kommentarer
Postat av: Alida

Jag äskar såna tröjor! Dom är sjukt fina=)

2010-02-28 @ 17:09:11
URL: http://aliiidaas.blogg.se/
Postat av: ÅSTRÖM - NANOMETER

När kom de in dom ljusblå "There are no rules"-trjöorna?! ;O

När jag va och köpte min svarta såndär tröja så fanns de bara dom och som rosa "over and out"-tröjorna :S

2010-03-07 @ 16:35:46
URL: http://nanometer.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback