29/7 2010

Jag vet att igår råkade jag skriva fel, jag skrev (27/7 2010) ist för (28/7 2919) ber om ursäkt för det ifall att någon störde sig på det.

Nu ska jag och mr.love fara och jobba!!

27/7 2010

Idag drar vi in mot stan för att titta jobb schemat över pdol helgen + in på pdol området och åka lite karusell och träfaf alla trevliga människor från tivolit osm amn lärt känna.

Nu ska jag bara ta det lugnt innan vi far kanske sminka mig också. ;)

27/7 2010

svar till :
gegge om 26/7 2010:
Var inte du själv där på praktik???
Och är det så klevert att kritisera nåt man snålbor på när ens pojkvän jobbar där???

Man kan ju undra varför du inte fick jobb där men din boy då du skriver så.
elle????

Svar: Jag hade kunnat bo i stugan som mr.love's mamma och Åsa hade, men mr.love ville att jag skulle vara där på hotellet med honom så jag "snålbodde" inte där. Ja jag var på praktik där och min handlerade som jag hade verkade tro att man skulle kunna allt första praktiken utanför restaurangen som vi har på skolan. Maten på hotellet är jätte god och det var endast gällande mat jag hade praktik där... Jag har inte varit där av någon annan anledning än att lära mig på min praktik, och sen att ajg var där nu var ju för att mr.love ville att jag skulle följa med hans mamma och Åsa dit upp så jag gjorde det.
Sen det med Jobb har du ingen anning om...

27/7 2010

Är hemma hos mr.love nu hans syster är här med sin söta hund Tiss. :)

NU ska vi se på film, vi ska se på "Benjamin buttons otroliga liv" sen blir det väl att sova.

Imorgon blir det in till stan och åka karusell. ;)

TJABBA BRABBA BRUDAR OCH POJKAR! ;)

27/7 2010

Vaknade sent idag, inte nu såklart. Men enligt mig var det sent jag vaknade. Jag har fixat sminket och bytt kläder sen kring 6 så ska jag missy och åsa gå ner till kåten och äta middag, och då mr.love slutar idag då ska vi köra hem sen ska jag försöka få tag på R och försöka se om dem är framme i piteå än... :P

Nu ska jag gå ner till kåtan och hälsa på älskling. ;)

PUSSOPALT DET VAR ALLT! ;)

Som jag sa igår så blev det ingen sol här... solen lyser inte i arvidsjaur!!


26/7 2010

sitter i jävla korridoren på Laponia hotell.... deras trådlösa internet når inte mr.loves rum så jag måste sitta i korridoren för att kunna använda internet..

Och den som hade kommenterat på "piteasflicka säger till" har ingen anning om vad jag pratar om... Jag pratar om dem som super sig fulla hela tiden överallt mitt i veckan och sen inte orkar tex gå på skola eller jobb dagen efter och skyller på sjuka... jag pratar om alkoholister inte om "normala" människor.. så du har ingen anning om vem du hoppar på och om vad!!

Iallafall så arvidsjaur suger och jag kommer ALDRIG att flytta hit... det finns absolut ingenting att göra....

Nu ska jag iallafall gå tillbaka till hotellrummet och vänta på mr.love sen kanske vi ska gå och hälsa på missy och Åsa men vi får se hur det blir med det. Vi får ju se om jag uppdaterar mer idag med tanke på att jag måste sitta i korridoren för att uppdatera!!

TJENISPENIS! ;)

Hoppas på sol imorgon.. men det är väll säkert bara att glömma då, När man är i arvidsjaur där sole aldrig skiner! ;) skämt åsido...
kan inte lägga in en bild heller så Laponia kan ju suga K*K, för hit kommer jag inte igen... inget att rekomendera till folk dyrt och dåligt. Ni som nu möjligtvis av någon anledning ska till arvidsjaur bo på campingen i stuga ist, det är billigare och mer för pengarna, här är det dyrt och dåligt. + det finns inget att göra i arvidsjaur endå!



26/7 2010

Har precis vart in till stan och ätit på Max med Dessire, nu är jag iallafall hemma igen och ska packa lite men Lucifer stör mig. Han var så söt för hans puppiler utvidgades då han blev busiug och tittade på min hand. :P ska lägga in videon så fort jag kan men nu ska jag packa som sagt sen bär det av till arvidsjaur och då blir det nog dålig uppdatering.... ;/

HEJ DÅ ALLA SNOPPGOSSAR OCH TÖSER!

Give me five! >.<

26/7 2010

Nu är jag hemma, jag har vart förbi hos Linus. :)
Vi började se på Valkyria men han tyckte inte den var så bra. Jag tycker dock den är bra jag såg den med mr.love då den var på bio. ;)

Nu ligger Lucifer och sussar på mina ben han är så fin. :P

Jag ska iallafall gå i duschen nu sen ska jag försöka sova så jag tar mig upp imorgon, men har mensvärk så hur lätt det nu blir å sova det får vi ju se. ;/

TJOLLAHOPP I DIN SNOPP!!

Regn, regn, regn och ännu mer regn!

25/7 2010

En liten fråga till er läsare!

Hur många av er skaffar sig läsare genom att vara elaka och bitchiga??
Och hur många gör det på ett lite mer värdigt sätt?

Iallafall jag har precis kommit hem från Catta min kära syster och A var där också. Vi fikade en tårta som Catta gjorde haha den vart såå snygg, lite mosad men skit samma den smakade gott iallafall. :)

mamma och P har vart och tränat så jag åkte med dem.

Nu ska jag bara ta det lugnt resterande av kvällen sen imorgon blir det mest troligen att åka bil till arvidsjaur för att hälsa på mr.love, och när jag är där så kommer jag inte kunna blogga menmen... -.-

TJABBA BRABBA BRUDAR OCH KILLAR!! ;)


25/7 2010

Nu är jag hemma igen, vi for förbi hso P mamma för att hans två syskon hade fyllt år och hans äldre brors fru. :)
Så först for vi på ica och då köpte jag noblesse chocklad och en tidning. ;)
sen for vi vidare. :)

Nu är vi hemma igen och jag försöker få tag på mr.love men han jobbar så han kan nog inte svara, men jag ska se klart på "american virgin". filmen är helt sjuk. har ni inte sett den och inte har något emot nakenhet så se den!

Sen då filmen är slut så ska jag sätta mig och läsa tidningen och äta marabou noblesse chocklad. ;D

TJILLEVIPPEN!! ;)

25/7 - 2010

Är vaken och såg jätte konstiga moln för ett tag sen, jag väntar på att det ska sluuta regna så jag kan fara in till stan och hämta min ben och jerrys glömde den igår igen!

Nu ska jag iallafall se på "american virgin". Den är ändå ganska bra.

SVENSKA FLICKA, DRICKER SOCKERDRICKA!!


25/7 - 2010

nu är jag hemma igen. ;) har ni saknat mig? ;P

mamma och P och A sitter och tittar på "dirty dancing" i vardagsrummet jag ska se ett tag sen ska jag lägga mig i sängen + titta på "svärdet i stenen". ja jag ska se den ikväll också!

SOV SÖTT OCH DRÖM OM ALLA SMÅKRYP SOM DU MÖTT!!

Bästa kompisen. ;D

24/7 2010

nu är min moster och hennes söta barn här. = mina kusiner. :)
Har tagit kort på dem med som ni kan få se senare. men nu ska jag ut och sola mig lite och sen blir det stan till syster yster sen blir det till phb med Syster och A. ;D

SUG OCH SVÄLJ, TREVLIG HELG!! ;)

Toms kissemisse xD

BenjaLuca. :D

Jag och systeryster! <3

Lika eller not?? so hot! ;)

24/7 2010

GRATTIS MAMMA!!

Nu ska vi snart fara in till stan då jag kommer hem så ska jag städa i mitt rum sen måste jag förbi min syster och hämta min ben och jerrys också. :P

TJENISPENIS! ;)

23/7 2010

Idag for mr.love igen.... :(
jag har iallfall tröstat mig med att köpa en massa filmer och ätit en hel påse med pistage nötter. :) men tyvärr så glömde jag min be & Jerrys hos min syster, ;/ så måste hämta den imorgon.

aja men nus ka jag gå och se på "svärdet i stenen" som jag köpte idag... :)

PUSSOPALT DET VAR ALLT!

Ge mig nya slut fraser, dem ska inte vara tråkiga såklart! ;)


23/7 2010

Nu äter mr.love men jag var inte hungrig så jag skiter i att äta nu. :P *usch att skita i maten* aja skämtosido.

Vi ska iaf in till stan, först ska vi till campingen sen ska vi till "circus sale" jag och min syster. :) sen sk ajag in på ica kvantum också en sväng.

aja men nu ska jag iallafall gå ut i det fina vädret lite grand.

TJENA MITT BENA! PUSS HEJS LILLE SVEJS! ;)
Kom inte på något bättre!

Hundar i spanien, en av dem är Tiss som är mr.love's systers hund. :D

23/7 2010

dont you forget to wote!! Jag lägger in bilder på mina nya skor imorgon också då jag är hemma. :)
med tanke på att vi är hemma hos mr.love och min dator ä hemma hos mig.

Men rösta på min sko iallafall, Eller på alla tre om du tycker dem är snygga. kunde inte få rätt grön färg på den ena skon så den är it så snygg!!

PRETTY NICE HUH????
Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!



23/7 2010

Nu är jag och mr.love hemma från en kanon trevlig kväll med karusell åkande och senare på kvällen trevligt folk att prata med och jag var duktig och drack bara sprite. :) *stolt*. Med tanke på att jag körde så tyckte jag inte att trafiken/alkohol var någon bra ide så... :P

Iallafall så ni som vill veta vad jag hade att säga till om tidigare igår så finns det under fliken "piteasflicka säger till!!!!" eller så scrollar ni bara ned. det är något som alla borde höra/läsa! :/

Nu ska jag och mr.love iaf se lite tv sen blir det att "sova film" i sängen. :)

HEJSVEJS I LINGON SKOGEN! :D


22/7 2010 - PITEASFLICKA SÄGER TILL!


nu tycker jag det är dags att säga till alla respektlösa jävlar... Dem tror dem kan och får göra precis som fan dem vill!
stjäla från allt och alla, ta allt dem ser och säga och göra precis det dem själv behagar! är detta fel?? JA!!
en frisk människa skulle veta att det är fel att : misshandla, stjäla, bli hög, supa när som helst! ja allt det är fel man kan inte göra som man vill, men världen är heller inte rättvis visst inte. men man ska inte få göra som fan man vill heller.
Detta är något som alla borde på höra lite då och då!!

Vett pch ettikett!
Att stjäla är en hemsk sak, men sen är det ännu hemskare beroende på vem man gör det av!?
SKÄRPNING ALLA OVETTIGA MÄNNISKOR DÄR UTE, JAG HOPPAS FAN ATT NI TAR ÅT ER!!

Och sen kan jag säga att det är inte ofta jag svär på bloggen men nu får det FAN vara nog!!!

FY FAN FÖR ALLA RESPEKTLÖSA JÄVLAR!!!!


22/7 2010

Jag kom och tänka på en sak när jag gjorde min morgonsmotthie... Min mamma fyller år om tre dagar!! Och jag har inte köpt något än.... :O

ge mig förslag! Vad ska jag köpa i födelsedags present till min mamma?????

Nu ska jag och mr.love snart dra oss till phb för att hälsa på alla + att vi ska åka karusell!! :D

PUSSOPALT DET VAR ALLT!! ;)
Min lillekompis Kotte var och hälsade på igår, Lucifer ville hälsa på han men jag tyckte inte det var så himla smart!



21/7 2010

Hej hopp!
Nu har jag A och systeryster ätit. Vi åt kyckling med potatisgratäng och en sås som jag gjorde bara sådär. :)
Det blev gott och A åt upp det gowde fort så jag antar att det var gott.

Nu ska vi bara sitta och smälta maten sen bär det av till Evelina och färga hennes utväxt sen blir det hem till mr.love för han har ju kommit hem idag WIHOOO! ;)

HEJHOPP DU ÄLSKAR SNOPP! ;)

21/7 - 2010

jag och syster sket i att bada, vi for på ok och köpte laktosmjölk och glass också gjorde vi smoothies då vi kom tillbaka för att för några dagar sen så köpte jag något som hette frukt till smotthies och det vart riktigt gott så nu käkar vi smotthies och ser på filmen "obssesed". :) med beyonce.

TJABBA TJENA, HEJDÅ!
gaaaaaammal bild!!

21/7 - 2010

NU är jag hemma jag köpte två par skor lägger in bild på dem sen + det andra jag köpte i förrgår. :)
jag fick med mig min syster hem också. :) hennes pojkvän ska också komma hit också kanske vi ska bada i poolen. :) den är bara 20 grader så den kändes kalla jämfört med luften.

aja se you later bitches!! :P

TJENISPENIS! ;)
SYSTER!

21/7 - 2010

Nu bär det av in mot stan ska köpa skoooor. :D nu blir mest troligt platta skor. :)
alltså "normala" skor.

Ska också träffa på min syster lite senare.

sen ikväll så blir det phb igen, lärde ju känna några igår men måste lära känna alla. :D


HEJ HOPP DU GILLAR SNOPP!!?
Jag vet att bilden är lite gul men skitsamma. det är jag och min mamma. :D Lika?? not much!

20/7 2010

Nu drar jag och Mari till Phb och hälsar på alla. :) jag är till och med feminint klädd. )  i klänning och klackar. visar bild senare om jag kommer ihåg.

HEJ SVEJS I LINGONSKOGEN!!
Mariiiiiiiii! <3<3<3

20/7 2010

Jag har deisgnat en egen sko om ni vill kunna köpa den så rösta HÄR!
Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Skon är snygg men inte för mycket heller. :)jämfört med vissa andra som gjort skor med krydd mycket grejer på.

 

TJENIS PENIS, PUSS O PALT DET VA ALLT!

 



20/7 2010

Nu har jag vart ut med Benji och släppt ut Lucifer också ska jag släppa ut valparna...
Sen ska jag bara längta tills Mari kommer hem så vi kan fara till phb och hälsa på Anna, Denniz och alla. :)

Nu ska jag också försöka få tag i R eller K. :)

TJENIS PENIS, PUSS OCH PALT DET VAAR ALLT! <3

19/7 - 2010

hemma nu har vart på stan och hos min syster och sen var jag hemma sen for vi på skoaffär med bror mamma och P. sen blev det willys. :D

nu ska jag på ok sen ska jag hjälpa till att laga mat. :D

18/7 2010

bra låt!!


Nu ska jag ta och försöka sova för jobbar sista dagen imorgon KOM OCH HÄLSA PÅ MIG PÅ JOBBET!!!!!!! JObbar på Phb Tivolit som är där. :)

orkar inte vrida och vända på bilden nå mer, men solen är det gula som lyser i ansiktet. :) gillade ljuset.


fullt normal :P tihi okej jag vill INTE vara som alla andra och det är jag inte! :) ska försöka skriva roligare inlägg med mer Mupp bilder också. :)


TJENIS PENIS, PUSS OCH PALT DET VAR ALLT!!



17/7 2010

Nu är jag vaken har vart det i typ en halvtimme, jag ska fara och jobba strax sen lär jag sitta med Anna och Denniz efter jobbet också. :) så är nog hemma ikväll. :)

imorgon är sista dagen jag jobbar.

Nu ska jag se om jag orkar äta något sen blir det att fara, mamma skjutsar mig! :)<3

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS
Älska fotografi!!

Anna, Tomec, och Danni.

Denniz, Tomec, Danni!

Tomec blev kär i en Kanin som var och hälsade på oss på jobbet. :D

17/7 2010

Här är en bild på mig från idag! alldeles nyss faktist. :) har inte gjort något med håret förutom hårspray och klippt mig igår. :D

Jag hemma. :)

Jag på jobbet idag. :D

ne men hallå blåa ögon. :)

Nu ska jag gå och lägga mig idag har jag jobbat, vart på soptippen och vart på coop och kört runt och letat en cykel. :P

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

15/7 2010

Har ätit pasta bolognese till middag, mamma och P är och köper ett däck till mig i luleå på biltema. Jag har möblerat om i mitt rum och stoppat igång flertals med tvättmaskiner för jag har städat garderoben också  så då tänkte jag tvätta alla mina kläder på en gång för jag har inte tvättat på ett tag. :)

Sen hängde jag upp bilder på min vägovanför sängen på mormor, farfar, mig och mr.love och på Inferno en hund som vi hade förut men vart tvungna att ta bort för att han blev sjuk. Haan hde en viss sjal som han hade på sig ute i skogen, den har jag hängt bredvid hans foton. saknar dig Inferno aka "ferre".

Nu ska jag gå och sminka mig och lite sånt dära tjafs sen ska jag väll stoppa igång en till tvättmaskin. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS
Miss old times!


det är inte Inferno!

13/7 2010

Nu ska jag snart fara och jobba. *suck*

Idag är en dag som skulle ha firats i äran av någons namn,
detta firandet är som bortblåst med vinden och kommer aldrig tillbaka.
Man hör en sång i luften men den är långt borta,
den kommer aldrig mer närmare än så här!


I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

11/7 2010

Jag har många gånger funderat över vissa saker, men ibland är det bättre att inte veta.
Ibland ska man kanske bara vända ryggen och strunta i att vara så frågvis. Men vissa kan helt enkelt inte låta vissa saker vara...

Iallafall så jag och mr.love klev upp ganska sent idag tänker inte ens säga när. Så fort han orkar så ska vi fara på ica och handla lite grand sen ska vi hem till mig också ska jag möblera om sen får vi se vars vi ska sova inatt. :)

Jag funderar på att ringa ett samtal men vet inte om jag vill eller vågar, vad tycker ni ska jag ringa eller inte??

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

10/7 2010

Sitter hos mr.love nu vi har ätit middag. :) fläskfile med potatiskroketter.

Jag och mr.love ska nog in till stan en sväng sen också. :) så är ni i stan så hör av er. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

10/7 2010

Nu sitter jag hemma i sängen med lucifer sovandes omsvept i täcke.
Jag ska så fort det slutat regna och jag sett något avsnitt av desperate housewifes så ska jag köra hem till mr.love. har inte träffat han på en vecka typ så det ska bli kul att träffa han igen, varför jag inte for till honom i förgår är för att han var sjuk då han kom hem så jag ville inte bli smittad med tanke på att jag jobbade igår. Men idag och imorgon är jag ledig.

Nu ska jag se på Dhs. :)

I KNOW YOU LOVE ME!PUSSPUSS

Gammal bild på mig och mr.love den 20e juni 2008. :)

7/7 2010

skit kass uppdatering jag vet men kan tyvärr inte uppdatera så mycket mer för jobbar hela tiden och när jag inte jobbar så försöker jag hinna träffa mian kompisar så...

Nu idag så är jag ledig iaf också hoppas jag att få räffa två änglar idag bara jag fårtag i den ena. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

4/7 2010

Sitter hemma hos mr.love han far och jobbar imorgon igen och jag börjar också jobba imorgon.
I fredags så fyllde han 18. :)
Också var vi på kyskmarknaden i fredags, sen lördag var vi med mari och idag ska vi väll en sista gång på kyrkmarknaden också innan dem stänger tills nästa år. :(

Nu ska jag ta mig något att äta sen måste vi ta och fara till öjebyn.

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

RSS 2.0