15/7 2010

Har ätit pasta bolognese till middag, mamma och P är och köper ett däck till mig i luleå på biltema. Jag har möblerat om i mitt rum och stoppat igång flertals med tvättmaskiner för jag har städat garderoben också  så då tänkte jag tvätta alla mina kläder på en gång för jag har inte tvättat på ett tag. :)

Sen hängde jag upp bilder på min vägovanför sängen på mormor, farfar, mig och mr.love och på Inferno en hund som vi hade förut men vart tvungna att ta bort för att han blev sjuk. Haan hde en viss sjal som han hade på sig ute i skogen, den har jag hängt bredvid hans foton. saknar dig Inferno aka "ferre".

Nu ska jag gå och sminka mig och lite sånt dära tjafs sen ska jag väll stoppa igång en till tvättmaskin. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS
Miss old times!


det är inte Inferno!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback