22/7 2010 - PITEASFLICKA SÄGER TILL!


nu tycker jag det är dags att säga till alla respektlösa jävlar... Dem tror dem kan och får göra precis som fan dem vill!
stjäla från allt och alla, ta allt dem ser och säga och göra precis det dem själv behagar! är detta fel?? JA!!
en frisk människa skulle veta att det är fel att : misshandla, stjäla, bli hög, supa när som helst! ja allt det är fel man kan inte göra som man vill, men världen är heller inte rättvis visst inte. men man ska inte få göra som fan man vill heller.
Detta är något som alla borde på höra lite då och då!!

Vett pch ettikett!
Att stjäla är en hemsk sak, men sen är det ännu hemskare beroende på vem man gör det av!?
SKÄRPNING ALLA OVETTIGA MÄNNISKOR DÄR UTE, JAG HOPPAS FAN ATT NI TAR ÅT ER!!

Och sen kan jag säga att det är inte ofta jag svär på bloggen men nu får det FAN vara nog!!!

FY FAN FÖR ALLA RESPEKTLÖSA JÄVLAR!!!!


Kommentarer
Postat av: emps

vem handlar det om?

2010-07-22 @ 18:16:42
Postat av: Den gamla

Bra Kimberly att du höjer rösten när det gäller sånt

2010-07-22 @ 20:03:09
Postat av: A

Vem i helvete är du att bestämma hur folk skall leva sina liv? Varför skulle man inte få berusa sig när man vill? För att du tycker det är fel? Snälla..

2010-07-26 @ 19:04:21
URL: http://asdasd.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback