25/7 2010

En liten fråga till er läsare!

Hur många av er skaffar sig läsare genom att vara elaka och bitchiga??
Och hur många gör det på ett lite mer värdigt sätt?

Iallafall jag har precis kommit hem från Catta min kära syster och A var där också. Vi fikade en tårta som Catta gjorde haha den vart såå snygg, lite mosad men skit samma den smakade gott iallafall. :)

mamma och P har vart och tränat så jag åkte med dem.

Nu ska jag bara ta det lugnt resterande av kvällen sen imorgon blir det mest troligen att åka bil till arvidsjaur för att hälsa på mr.love, och när jag är där så kommer jag inte kunna blogga menmen... -.-

TJABBA BRABBA BRUDAR OCH KILLAR!! ;)


Kommentarer
Postat av: Zoofie

Sv; jag raderar dina kommentarer för att jag inte vill ha älgskit bland mina kommentarer.

Detta är kul.

2010-07-25 @ 21:35:31
URL: http://zoofie.devote.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback