10/6 2010

Nu är jag och mr.love hemma hos mig. vi har vart i stan och jag äääälskar mina skoor. jag skulle nog kunna gå i dem hur mycket som helst men ska inte det dem är ganska höga så det kan bli jobbigt för fötterna plus att ikwell är det ingen bra ide. :P

Nu har vi då ätit och gett Benji lite kyckling också.
Jag och Benji ska gå ut ett tag och bara sitta i det sköna sommarvädret.
Jenna kommer nog hit sen eller så far vi dit för jag behöver en cykel...

Nu ska vi ut i finfinvädret.

PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback