19/6 2010 - PITEASFLICKA SÄGER TILL!


Det enda jag säger nu är, helvetes vad rykten sprids fort, bra eller dåliga! det var precis det jag ville titta då jag sa att jag är gravid, jag är inte gravid på riktigt herregud!

men jag kan då säga att hela piteå är jävla skvallerbyttor, ryktet hade för fan tagit sig till norge på inte ens 24 timmar! Allvarligt vet ni ens själva hur fort ni sprider rykten??
Det är ju sjukt ja nog förstod jag att rykten skulle gå men inte såå fort. Att folk sen smsar mr.love för att fråga han, är det så svårt att fråga mig, han ogillar  om vissa personer lika mycket som jag ogillar dem!


Nu vet ni då att såå är fallet, jag ville se hur fort ett r
ykte sprids när det handlar om mig! För ni i Piteå ni är dem som vet precis vem jag är. Och hade jag vart gravid på riktigt hade jag inte skrivit ut det på bloggen så fort och abslout hade jag pratat med dem jag känner före!!

det var allt jag ville säga för nu!
PUSSPUSS

Bilden är inte min!!!

Kommentarer
Postat av: stina

Piteå är en liten stad, rykten sprids fort. Spelar nog ingen roll vem de handlar om. Speciellt om graviditeter, vet för de spred sig fort efter att jag hade berättat om min graviditet för bara ett få antal.

2010-06-19 @ 14:28:14
URL: http://st1naa.blogg.se/
Postat av: Den gamla

Så är det, rykten går otroligt snabbt

2010-06-19 @ 17:29:47
Postat av: who care?

hahah skulle mer vilja säga att det är mer du som är felet :P och inte dom som sprider själva ryktet.

2010-06-19 @ 18:57:34
Postat av: Jesper

Haha är det inte du som är felet då? vem hittar ens på en sak som detta? då är det ju fan du som är felet idiot!

2010-06-19 @ 19:01:53
Postat av: David

Om du skriver det på en offentlig blogg räknar väl folk med att du inte bryr dig om folk vet det?

2010-06-19 @ 22:47:23

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback