22/6 2010


Nu ska jag och Carro gå och lägga oss, jag har klippt hennes mammas hår också. :) det blev väll ganska bra tycker då jag. :P

Vi fick två fiskar då vi var och fiskade, en id och en aborre en liten en. men iden var stor.
Vi ska väll se på desperate housewifes då vi går och lägger oss. :)

Imorgon kommer min ANNA. :) wiiiie jag har längtat i nästan ett år, det är så jobbigt att vara utan henne. :(

jaja nu ska vi sova iallfall: :) tills imorgon så får ni fråga frågor vad ni vill. :D
I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

FRÅGORNA + SVAR HAMNAR UNDER KATEGORIN: LÄSARES FRÅGOR!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur mycket ser du på desperate housewifes?

2010-06-23 @ 02:51:00
Postat av: Hannah

Varför ser du så mycket på desperate housewifes?

2010-06-23 @ 02:51:17
Postat av: Anonym

Vars är mr.love? varför saknar du han så mycket?

2010-06-23 @ 02:51:34
Postat av: Anonym

Vars jobbar du?

2010-06-25 @ 01:07:29
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med???

2010-06-25 @ 01:07:48
Postat av: Anonym

varför skriver du frågorna själv till din frågestund?

2010-07-11 @ 16:18:01

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback