24/5 2010

Idag då jag vaknade så for jag hem till Parre och mötte Carro och Parre sen for vi ner till vattnet. :)

SEn for jag och Carro in till stan där jag köpte en Bh och ett linne, bhn var dock lite liten men skitsamma. Den var på rea. :)
Sen satt jag och carroi jätte länge i stan och väntade på skjuts för att vi läste fel på busstidtabellen, sen då vi kom tillbaka så kom Alle och hans tjej Sofia hit också gick vi ned till vattnet igen också badade dem inte jag för jag vill inte bli sjuk för jag börjar jobba imorgon. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

PARRE OCH CARRO. :)


Här är en bild som jag tog för någon dag sen, Jag tycker det ser ut som att himmlen brinner! :)

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback