2/6 2010

NU är vi inne på juni månad alldeles strax är det sommarlov.

FRIHET I SOMMAR! yeay äntligen. :)


[]Anna, Kevin, Rekha träffa dem.
[]Jobba
[]Pdol
[]Krogrundor
[]Nolia
[]summergames
[]vara med alla mina älsklingar
[]ha en massa utflykter

+ en massa mer. :) shiet vad härlig sommar det ska bli!! :D
jag skriver ju inte så mycket i bloggen nu det beror på att jag håller på och skriver en bok som jag sedan ska försöka publicera, men även om jag inte publicerar den så är det många som vill läsa den.

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Den gamla

Sommaren verkar vara fylld av trevligheter men inte så mycket ansvar.

2010-06-03 @ 14:28:38

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback