8/6 2010

Kom just hem, :) tagit av mig shorts och går i bara den långa sköna tröj/tunika/tröjan som jag köpt idag. :) den är jätte skön verkligen värd det. :)
det är typ en sån som Carrie i SATC har fat inte lika genomskinlig. :) ska köpa en till imorgon fast i en annan färg. :)

Vi hade kul med Crille och Jossan. Jag och mr.love for hem till han också och såg en film färdigt sen körde jag hem.
Jag ska typ stta med mamma ett tag sen blir det att gå och lägga sig jag har ju lååång sovmorgon imorgon. :)

hittade ingen bra bild och min kamera har tyvärr slut batteri så kan inte lägga in en bild. :(
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

tack för tipsen :)

2010-06-09 @ 10:37:03
URL: http://mittforstabarn.webblogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback