10/3 2010

jag mår fortfarande inte bra jag kommer inte jobba imorgon heller, jag har varit på shell och köpt en varmkorv som mat för jag orkade inte gå in i restaurangen det kändes så smusigt att gå in där, när jag är sjuk och osminkad.
varmkorven smakade iallafall ingenting förutom vatten.. jag köpte en smörgås också men känner att smörgåsen orkade jag inte äta. jag har "knarkat" halstabletter idag men inte f*n hjälper det inte kan jag ju lugnt säga.

just nu ligger jag i sängen och tittar på sexberoende människor, det är seriöst synd om dem, jag skulle inte kunna tänka mig i deras situation, en som är med där (en man) han har haft sex med 3000 kvinnor, inser ni att det är en ny kvinna per dag i ca 8,5 år.
Det är jäkligt mycket!

Nu ska jag iallafall se klart på programmet sen ska jag vänta på mr.love att han ska komma tillbaka från "jobbet" sen ska jag duscha sen blir det väll att sova igen, så det här är ett godnatt inlägg. så fort jag blir sjuk så kommer min vanliga uppdatering tillbaka.
och 90talsklippen kommer tillbaka då också eftersom att dem inte kommit nu när jag vart sjuk.. men det kommer flera stycken då jag blir frisk.

glöm inte att rösta på mig i veckans blogg på MALINS BLOGG!
Här är också veckans blogg som imorgon blir sista länkningsdagen.
GOD NATT!!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback