12/3 2010

Nu ska vi se på en film, i ska se på "prime (nära & kära)" den är bra såg den igår men ser den igen för att mamma vill se den, det är ju fortfarande dålig uppdatering för att jag är fortfarande sjuk, men ikväll är mr.love här.

Mina bäbisar har börja öppna ögonen nu, en har öppnat mycket mer än dem andra, en utav dem tror jag inte riktigt har börjat men den kommer nog till det den också.
nu ska vi som sagt se film och mysa på vi har haft "tävling" och gissat musik här i allrummet i huset.
Dennis kommer nog snart hem också ,han är ute på disco.

Vi åt något konstigt idag, Pat kom på att han skulle laga fläskfile inget konstigt med det, men sen kom han på att till det så skulle han göra inbakat mos.....??
men det smakade ganska så bra endå så tmmen upp för hans ide.
Nu tränar dem karate så lite söta är ju mamma och pat endå.
menmen nu ska jag återgå till vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Althea

Sv; Håller med om att det är jättesvårt att välja nån favorit när de finns så många bra citat ^^

2010-03-13 @ 11:20:01
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: A Z R A ! - blivande modell kanske???

sv: hehe yes:D

det är en kille som spelar i ifk nu, o får penagr o så. sen äre jämt någon som filmar honom i skolan , asså tv o sånt .. :)

kram

2010-03-13 @ 13:42:16
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Nu blev jag väldigt nyfiken på inbakat mos?????Kan jag få närmare beskrivning tack!!!Låter ju häftigt värre måste jag säga.



Ha en trevlig helg!

2010-03-13 @ 17:30:45
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback